فرماندار جدید دیلم معارفه شد

بوشهر/دیلم(پانا)_آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان دیلم با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار جدید دیلم معارفه شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین تکریم ومعارفه فرماندار شهرستان دیلم اظهار داشت: امروز که همه سران کفر آستین همت را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی بالا زده اند، همه ما باید با وحدت و وفاق ملی از آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب دفاع کنیم.
وی افزود: وحدت و همدلی در برهه کنونی رمز و لازمه پیروزی در میدان نبرد جنگ جدید اقتصادی دشمنان بر عیله این مرز و بوم است.
گراوند با بیان اینکه تخریب، تقابل و شکستن حرمت‌ها بزرگترین آفت جامعه است، گفت: آنچه در این برهه حساس باید برای همه ما مهم باشد، وحدت، امنیت ملی و پایداری است و از همه احزاب و گروه‌ها انتظاردارم از امروز هرچه گفته و نوشته شد کنار بگذاریم و در کنار یکدیگر شروع تازه‌ای برای توسعه و آبادانی استان و شهرستان خود داشته باشیم.
استانداربوشهر اظهارداشت: تغییر و تحولات مدیران با هدف پویایی سازمان انجام می شود.
وی گفت: تمامی فرمانداران استان با خانواده در محل خدمت حضور دارند و این موضوع یکی از شرایط برای انتصاب فرمانداران است.
گراوند، شهرستان دیلم را دارای موقعیت‌های مستعد گردشگری، ساحل ، مناطق نفتی و دروازه ورودی استان دانست و افزود: لازمه حل مشکلات این شهرستان، اتحاد، برادری و همدلی است.
وی یادآور شد: فعالان سیاسی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و همه افرادی که دولت و نظام را دوست دارند باید با کمک هم در رفع مشکلات گام برداشته و در راستای تحقق سیاست‌ها و شعارهای رئیس جمهوری گام بردارند.
استاندار بوشهر اظهارداشت : علت پافشاری بر روی انتخاب و انتصاب فقط برخورد با افرادی بود که قصد داشتند مدیریت استان را از مسیر خودش منحرف کند.
وی گفت: دوران مسئولیت به زودی تمام می‌شود و درروز قیامت باید پاسخگوی کلام، رفتار و اعمال خود باشیم.
گراوند تصریح کرد: اگر افرادی بنای خود را بر پیشرفت و توسعه شهر دارند و پیگیر حل مشکل شهرستان دیلم هستند باید برای کاهش نرخ بیکاری 20 درصدی و توسعه این منطقه همه در کنار هم باشیم و اجازه دهیم فردی که برای سکانداری این سمت انتخاب می‌شود با تلاش صادقانه فعالیت خود را آغاز کند.
وی سیاست خود را در مدیریت استان اتحاد، برادری و تلاش برای توسعه استان دانست و گفت: در گزارش هفته دولت سال جاری به مردم اعلام خواهم کرد که بوشهر در همه شاخص‌ها از استان‌های اول و پیشرو در حوزه‌های اقتصادی است.
استاندار بوشهر ادامه داد: شهرستان دیلم دارای افراد و موسسه‌های خیریه زیاد و سرمایه عظیم نیروی انسانی است و باید مسئولان قدر این مردم را بدانند.
گراوند گفت: سند توسعه شهرستان‌های استان با اولویت رفع مشکل اشتغال تدوین شود.
استاندار بوشهر تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در فصل گرما صرفه جویی در برق و آب را درسرلوحه خود قرار دهند.
وی افزود: تمامی فرمانداران و شهرداران شهرهای استان از امروز با تشکیل ستادهای تسهیلات سفر برنامه ریزی‌های خود را برای استقبال از میهمانان نوروزی و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری بکار گیرند.
نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تاکید بر توسعه بخش گردشگری، گفت: زیرساخت‌های گردشگری دیلم جوابگوی نیاز ۱۰ درصد گردشگران هم نیست.
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری اظهار داشت: شهرستان دیلم ظرفیت‌های بسیار مهمی برای توسعه دارد که باید به این ظرفیت‌ها توجه ویژه صورت گیرد.
وی به نرخ بیکاری در شهرستان دیلم اشاره کرد و ادامه داد: در راستای بهبود وضعیت اشتغال در این شهرستان باید اقدامات لازم صورت گیرد تا شاهد کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان باشیم و جوانان متقاضی کار مشغول به فعالیت شوند.
نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گردشگری یکی از ظرفیت‌های مهم برای توسعه دیلم است که باید طرح‌های مختلف و متنوعی برای توسعه صنعت گردشگری در دیلم اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه هرساله گردشگران بسیار زیادی وارد شهرستان دیلم می‌شوند، افزود: زیرساخت‌های گردشگری دیلم جوابگوی نیاز ۱۰ درصد گردشگران این شهرستان هم نیست و باید برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان تلاش ویژه صورت گیرد.
خدری با بیان اینکه تعدادی زیادی پروژه نیمه‌کاره در شهرستان دیلم وجود دارد، اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باید در اولویت برنامه‌های شهرستان دیلم قرار گیرد و برای تسریع در تکمیل آنها اعتبارات لازم احتصاص یابد.
وی یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان دیلم را اجرای باند دوم محور دیلم به بهبهان عنوان کرد و ادامه داد: هر ساله شاهد تصادفات و تلفات بسیار زیادی در این محور هستیم که باید برای اجرای باند دوم آن اقدام شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی تکمیل ۱۲ کیلومتر باقیمانده باند دوم محور دیلم به بهبهان هفته دولت امسال آغاز می‌شود.
دراین آیین از تلاش‌های حسن اسماعیلی فرماندارسابق و محمد طاهری سرپرست فرمانداری دیلم تجلیل و عبدالامیر قاسمی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار