هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم استان بوشهربرگزار شد

معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم استان بوشهر با معرفی ۱۳۰ برگزیده استانی به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۲۰۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم استان بوشهربرگزار شد

حسن قلندری در آیین تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و پنجمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌ها گفت : پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت از محورهای اصلی جشنواره نوجوان سالم است.

وی با بیان اینکه جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در دو بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی و ابتکارات مدرسه‌ای ویژه همکاران در سراسر استان اجرا شد افزود: از 4 هزار و 500 شرکت کننده در این جشنواره 130 نفر برگزیده شدند که 100 نفر آن دانش آموز و 30 برگزیده آن از همکاران فرهنگی بودند.

معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: این جشنواره در سه محور پیشگیری از گرایش به خشونت، پیشگیری از دخانیات و پیشگیری از مصرف مواد مخدر اجرا شد.

قلندری موضوع هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و پنجمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت ها در سطح استان را (( چگونه در برابر آسیب‌های اجتماعی از خود مراقبت کنیم؟)) عنوان کرد.

وی بیان کرد: دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی در این جشنواره آثار خود را در قالب ایده پردازی، فیلم، عکس، روزنامه دیواری، نقاشی، انشا، مقاله پژوهشی، چند رسانه‌ای و تهیه محصولات فرهنگی به دبیرخانه ارسال کردند.

معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم خانواده‌ها در تحقق رسالت آموزش و پرورش افزود: رسالت تعلیم و تربیت در جامعه بر عهده آموزش و پرورش است ولی این رسالت نیاز به همراهی خانواده‌ها دارد.

در این مراسم از دانش آموزان و همکاران فرهنگی برگزیده در جشنواره نوجوان سالم تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار