مراسم اجرای تعزیه حضرت رقیه در شهرستان تنگستان

تنگستان (پانا) - در روز جمعه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ مراسم عزاداری حضرت رقیه(س) همراه با اجرای نمادین تعزیه شهادت حضرت رقیه (س)، با استقبال پر شور مردم تنگستان در مجتمع فرهنگی شهر اهرم و به همت جوانان و نوجوانان هیئت حضرت قاسم(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اجرای تعزیه حضرت رقیه در شهرستان تنگستان

محمد صبوحی مسئول هیئت حضرت قاسم (ع) اظهار کرد : برنامه امروز مراسمی بود از تلفیق عزاداری و همچنین مراسم تعزیه خوانی که به صورت نمادین با همت جوانان و نوجوانان به اجرا درآمد. این مراسم در جاهای مختلف شهرستان برگزار شده و امسال نیز توفیقی بود که خداوند به ما عطا نمود تا بار دیگر این مراسم را برگزار کنیم.

حیدری رئیس کانون اصلاح تربیت استان بوشهر گفت: تقدیر و تشکر داریم از هیئت جوانان و نوجوانان حضرت قاسم(ع) شهر اهرم بابت اجرای مطلوبی که در کانون اصلاح تربیت برای نوجوان ها داشتند. گفتنی هست که چنین برنامه هایی برای نوجوانان و جوانان بسیار تاثیر گذار است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد چنین گفت: این جوانان و نوجوانان در مسیری حرکت میکنند که همیشه یاد و خاطر امام حسین(ع) را زنده نگه دارند و به هم نسل های خود نشان دهند که در راه امام  حسین(ع) باشید و آنها را به سمت و سوی دستگاه امام حسین(ع) دعوت کنند.

لازم به ذکر است :  در پایان از اعضای فعال هیئت جوانان و نوجوانان حضرت قاسم(ع) تجلیل شد و یادبودی از هیئت به آنان اهدا شد.

 

 

خبرنگار : دانش آموز : شیوا زنده بودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار