مدیر‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان؛

پیشرفت‌های کشور به یقین توسط معلمان حاصل شده است

بوشهر (پانا) - مدیر‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت امروز ما قدردان همه معلمان ایران اسلامی هستیم که به یقین با وجود آنان هر پیشرفتی که در کشور است، حاصل شده است.

کد مطلب: ۱۴۷۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت‌های کشور به یقین توسط معلمان حاصل شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر مدیر کل آموزش و پرورش استان امروز صبح در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان گفت: بسیار خوشحال و مسرورم که در هفته بزرگداشت مقام معلم از این اجتماع نورانی مراتب قدردانی از جامعه بزرگ فرهنگیان تقدیر و از زحمات ارزشمند و ایثارگری همکاران در صف و ستاد تشکر می نمایم.

علی موحدی بیان کرد : امروز ما قدردان همه معلمان ایران اسلامی هستیم که به یقین با وجود آنان هرپیشرفتی که در کشور است، حاصل گردیده است.

وی با کسب اجازه از معلمین خود که در همایش حضور داشتند گفت: از معلمان خودم که در جلسه حضور دارند جهت صحبت اجازه می گیرم و از همه آن ها که با دلسوزی به من آموزش دادند تشکر و قدردانی می کنم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به دیدار ١٢ اردیبهشت ماه خود و معلمان با مقام معظم رهبری بیان کرد:

کاش همه مثل ولی امر مسلمین قدر آموزش و پرورش را می دانستند چرا که ایشان با تولید کننده خواندن آموزش و پرورش خط بطلانی بر نگرش ها و دیدگاه های مصرفی نسبت به آن کشیدند‌ و فرمودند نظام تعلیم و تربیت تنها دستگاه تولید کننده است و همه دستگاه ها از تولید منابع انسانی و دسترنج معلم بهره می گیرند.

وی ادامه داد: اگر همه قدر معلم را اینگونه می دانستند آن روز، روز اوج عظمت آموزش و پرورش است.

موحدی با اشاره به اینکه گفتمان ما در استان بوشهر ایجاد و تقویت نگاه ویژه نسبت به آموزش و پرورش است خاطرنشان کرد: گفتمان ما در استان ایجاد این نگاه است که آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش باید باشد؛ و ما بر این موضوع اصرار ورزیدیم.

وی ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حمایت ها و نگاه ویژه استاندار به آموزش و پرورش گفت: روزهای پایانی سال گذشته استاندار گرانقدر سال را سال آموزش و پرورش نام نهادند تا همه ظرفیت‌ها را به سمت آموزش و پرورش هدایت کنند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در راستای این توجه ٢۵٠٠ میلیارد به صورت صد در صدی به آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

وی با برشمردن اقدامات آموزش و پرورش استان بوشهر در دولت مردمی آیت الله رئیسی بیان کرد: در حوزه افزایش سرانه ورزشی ۵٠ زمین چمن مصنوعی و ٣٠ کلاس درس تربیت بدنی کار شده است.

موحدی همچنین تصریح کرد: قریب به ٧٠ هکتار از زمین ها و فضای آموزشی از بنیاد مستضعفان بعد از ۴٠ سال به آموزش و پرورش انتقال مالکیت پیدا کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در حوزه آموزش نیز؛ رتبه کنکور اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در بین ۳۲ اداره کل، رتبه١٣ کشوری است. 

علی موحدی در پایان خاطرنشان کرد: در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، آموزش و پرورش استان رتبه ۶ کشوری را کسب نمود که این رتبه و همه اقدامات انجام شده همه و همه حاصل و مرهون کار و زحمات فرهنگیان استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار