نقش موسیقی و نمایش در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار مهم است

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت نقش موسیقی و نمایش در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار مهم است چرا که موجب بالا بردن اعتماد به نفس و تمرین زندگی گروهی در دانش‌آموزان می‌شود .

کد مطلب: ۱۴۷۱۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش موسیقی و نمایش در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار مهم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ۸ و ۹ اردیبهشت ماه چهل و دومین جشنواره فرهنگ هنری امید فردا مرحله استانی با حضور ۷۲۰ دانش آموز و مربی در مرکز استان بوشهر برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سخنان خود در این همایش ضمن تشکر از حضور دانش آموزان و مربیان در این جشنواره خاطر نشان کرد: به منظور تحقق ساحت های شش‌گانه سند تحول بنیادین، چهل و دومین جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا با هدف تربیت هنری و زیبایی شناختی دانش آموزان و با رویکرد مدرسه محوری و گسترش فعالیت های پرورشی در شش رشته اصلی و بالغ بر ۶۵ رشته/ گرایش در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستان/ منطقه ای، استانی و کشوری در شش رشته اصلی  طراحی و اجرا شد. 

وی یادآور شد: مرحله آموزشگاهی جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در دهه سوم آذرماه به صورت همزمان کشوری در مدارس شروع و مرحله حضوری مسابقات دانش‌آموزان در هفته فرهنگ و هنر ابتدای بهمن ماه سال ۱۴۰۲ انجام گردید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: نیمه دوم بهمن ماه مرحله شهرستان، منطقه برگزار گردید و سپس در تاریخ های ۲۲ و ۲۳ اسفندماه آثار برگزیده شهرستان ها و مناطق به دبیرخانه استانی تحویل گردیدند.

حق‌دوست افزود: بخش حضوری مرحله استانی این مسابقات در روز های شنبه و یک شنبه تاریخ های ۸ و ۹ اردبیهشت ماه در رشته هنرهای نمایشی در محل مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی و در رشته هنرهای آوایی، سرود گروهی در محل کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی شهرستان بوشهر با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر دانش آموز هنرمند دختر و پسر دوره های متوسطه اول و دوم استان برگزار گردید.

وی همچنین بیان کرد: آثار منتخب استان به دو صورت حضوری و سامانه ای در ابتدای خردادماه سال جاری به دبیرخانه کشوری مسابقات در اصفهان تحویل خواهند شد.

حق‌دوست گفت : نقش موسیقی و نمایش در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیار مهم است چرا که موجب بالا بردن اعتماد به نفس و تمرین زندگی گروهی در دانش‌آموزان می‌شود .

حق‌دوست خاطر نشان کرد : به گروه‌های منتخب معرفی شده توسط هیئت داوران برای آمادگی هرچه بیشتر در جشنواره کشوری کمک خواهیم کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار