با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر؛

معلم فداکار بوشهری تجلیل شد

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور در محل خدمت معلم فداکار، مرضیه صمدیان‌مطلق از وی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معلم فداکار بوشهری تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ غلامحسین مهران‌پور با حضور در جلسه شورای معلمان دبستان فاتح چهر در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر گفت: اجر ایثارگری، فداکاری و تکلیف‌مداری این معلمان را خداوند متعال به آنان می‌دهد و در همین دنیا نزد والدین و دانش‌آموزان، عزیز خواهند شد.

مهران‌پور اظهار کرد: این همکار گرامی با عدم استفاده از مرخصی استعلاجی، نشان داد که  از روحیه جهادی و اخلاص بی‌نظیری برخوردار است. چرا  که با وجود شکستگی پا حتی یک روز هم کلاس درس خود را تعطیل نکرده است.

وی یادآور شد: جامعه به وجود چنین معلمانی افتخار می‌کند و بالندگی دستگاه تعلیم و تربیت را مرهون ازخودگذشتگی معلمانی  می‌داند که برای تعلیم و تربیت نسل آینده، جانفشانی می‌کنند.

مرضیه صمدیان‌مطلق، معلم فداکار بوشهری نیز گفت: چشم‌انتظاری دانش‌آموزان برای حضور من در کلاس باعث شد که نتوانم در خانه بمانم و با وجود سختی که داشتم در کنار دانش‌‍آموزان عزیزم حضور پیدا کردم و با کمک خود آن‌ها کارهای آموزشی و تدریس را انجام می‌دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار