فرماندار تنگستان:

با تلاش شورا و شهرداری اهرم کارهای بزرگی طی یک سال آینده انجام خواهد شد

تنگستان(پانا)- فرماندار تنگستان در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم به همراه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تنگستان، خواستار انجام پروژه های تعاملی برای پیشرفت شهرستان شد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان، چهارشنبه شب با حضور در جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم با برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تنگستان برای حل مشکلات موجود در سطح شهر اهرم عنوان کرد: «در دولت سیزدهم، در شهرستان تنگستان اقدامات موثری صورت گرفته است؛ ضمن آنکه جای کار نیز وجود دارد. موضوعات مهم دیگری در خصوص مرکز شهرستان است که باید به آنان بپردازیم»‌

لطفی ادامه داد: «به زودی شاهد راه‌اندازی ایستگاه هواشناسی در شهرستان خواهیم بود که تقریبا اکثر مراحل اصلی و اداری آن را طی نموده‌ایم.»

 وی افزود: «در حوزه بهداشت و درمان برای بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم دستگاه‌های درمانی جدیدی آورده‌ایم. احداث 6 پانسیون به صورت آپارتمانی را در برنامه داریم تا مشکل حضور پزشکان در این شهرستان و بیمارستان حل شود.»

نماینده عالی دولت در تنگستان اظهار کرد: «در طول این سه سال اخیر حدود 17 درصد به محدوده شهری اهرم افزوده شده است که چیزی معادل 80 هکتار زمین است که در طول چند دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.»

لطفی با اشاره به تعامل دستگاه های اجرایی با شورا و شهرداری بیان کرد: «اولین خواسته ما از شورای اسلامی شهر و شهرداری این است که نسبت به انجام طرح های کم هزینه که هم رضایت مردمی را دربر می‌گیرد و هم چهره شهر را زیبا می‌کند حساسیت به خرج دهند.»

وی ادامه داد: « مشارکت و تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر با دستگاه های اجرایی لازم است و باید انجام شود. شخصا به مردم قول می‌دهم که با تلاش مجموعه شورا و شهرداری در طی یک سال آینده کارهای بزرگی صورت بپذیرد. در پروژه های تعاملی مردم ضرر نمی‌کنند و شهر و شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد گرفت.»

لطفی درخصوص اجرای برخی پروژه ها در هفته دولت اظهار نمود: « انتظار داریم باتوجه به اقداماتی که صورت گرفته است، مشکل زمین درمانگاه تامین اجتماعی به زودی حل شود و ان‌شاءالله در هفته دولت کلنگ احداث این درمانگاه در سطح شهرستان زده خواهد شد.»

فرماندار تنگستان در پایان با اعلام آمادگی جهت نشست ماهیانه با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر اهرم برای حل مشکلات مردم در سطح مرکز شهرستان خاطرنشان کرد: «وظیفه ما نوکری مردم است و اولویت ما نیز رضایت مردم است. برای حل مشکلات مردم مرکز شهرستان، آمادگی این را داریم که به صورت مستمر و ماهیانه با نمایندگان آنان جلساتی داشته باشیم. درباره کم‌کاری هایی که رخ داده از مردم شریف شهر اهرم و شهرستان تنگستان عذرخواهی می‌کنیم و نوید این را می‌دهیم که در آینده‌ای نزدیک؛ اقدامات موثری انجام خواهد شد.»

 

خبرنگار : سجاد زنده بودی عکاس : سجاد زنده بودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار