محفل شکرانه عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن صهیونیستی در آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ محفل شکرانه عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن صهیونیستی در نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

کد مطلب: ۱۴۶۸۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
محفل شکرانه عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن صهیونیستی در آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در محفل شکرانه عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن صهیونیستی که در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شده بود بیان کرد: تنها کشور مردی در عالم که به رژیم صهیونیستی ضرب شست نشان داد جمهوری اسلامی ایران است. 

علی موحدی گفت: ما در طوفان الاقصی درگیر بودیم و نقش داشتیم اما نمی توانستند ما را خطاب قرار دهند چراکه محور و جبهه مقاومت کار را انجام می داد.

وی کارنامه حزب‌الله لبنان را درخشان و نقش آن را موثر دانست و بیان کرد:

سرداران ایرانی دست حزب الله را در مقابله با رژیم صهیونسیتی پر کردند و اینک حزب الله لبنان خاری است بر چشان رژیم غاصب صهیونیست و خواب را از چشمان آنان گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین خاطرنشان کرد: از سال ١٩۶٧ به بعد هیچ کشور و دولتی جرأت حمله موشکی به اسراییل را نداشته است.

موحدی تصریح کرد: در این تنبیه دشمن، فرزندان نظام عمل بزرگی را انجام دادند. این حملات کار پیچیده و ترکیبی بزرگی بود که نیروهای مسلح آن را با موفقیت انجام دادند.

دانش آموز خبرنگار : امیر محمد گنخکی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار