بخشدار مرکز بوشهر:

یکی از برنامه‌های بخشداری مرکزی ارتقاءسلامت جامعه روستایی است

بوشهر (پانا) - بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر گفت توجه به ارتقاءسلامت جامعه روستایی از برنامه‌های بخشداری مرکزی شهرستان بوشهر است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از برنامه‌های بخشداری مرکزی ارتقاءسلامت جامعه روستایی است

عارف علوی تبار اظهار کرد: بها دادن به ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی بر میزان گرایش مردم به ورزش بویژه نسل جوان به هویت یابی، خودباوری و تندرستی بیشتر می افزاید.

علوی تبار گفت: برگزاری مسابقه‌های ورزشی از جمله جام پرچم موجب هر چه بیشتر شدن فعالیت ورزشی و در نهایت توسعه ورزش روستایی، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی در روستاها می شود.

عبدالحسین صادقی، سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی شهرستان بوشهر اظهار کرد: ورزش روستایی ضمن ایجاد و نشاط در بین روستاییان موجب سلامت بیشتر در بین ساکنان روستاها می‌شود.

وی افزود: مسابقات جام پرچم برای ساکنان روستاها با گروه های سنی 15 سال به بالا برگزار می‌شود و منتخبان در مسابقه های مینی فوتبال در روستاها به سطح شهرستان و سپس استان راه یافته و در پایان تیم های برتر آقایان و بانوان به مسابقات کشوری و بین المللی راه خواهند یافت.

صادقی با بیان اینکه ۲۵ فروردین آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در مسابقات مینی فوتبال کشوری است گفت: علاقمندان از روستاها با مراجعه به سایت https://iranminifootball.ir به صورت رایگان می توانند ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: تمام بازیکنان زن و مرد شرکت کننده در این مسابقات باید بالای ۱۵ سال سن داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه همه اعضای تیم باید دارای کارت بیمه ورزشی معتبر باشند، گفت: هر تیم متشکل از 12 نفر شامل 10 بازیکن، مربی و سرپرست خواهد بود و پس از ثبت نام و انجام قرعه کشی به هر تیم یک دست پیراهن ورزشی بصورت رایگان اهدا و نحوه اهدای پیراهن از سوی کمیته برگزاری مسابقات در هر شهرستان اطلاع رسانی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار