در روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش  و خبرگزاری پانا استان بوشهر

بوشهر(پانا) - از کارکنان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش  و خبرگزاری پانا استان بوشهر تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش  و خبرگزاری پانا استان بوشهر

علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران پانا و کارکنان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل اظهار کرد: امروز سالروز شهادت خبرنگار متعهدی است که صادقانه و دلسوزانه در عرصه خبرنگاری فعالیت‌های شایسته‌ای داشت و در مسیر آگاهی بخشی به جامعه، به شهادت رسید و در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی، جاودانه شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی گفت: همکاران ما در اداره اطلاع رسانی و خبرگزاری پانا نقش بی بدیلی در انعکاس فعالیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی داشته‌اند و اگر تلاش‌های این عزیزان نبود قطعا فعالیت های گسترده معاونت پرورشی و فرهنگی مسکوت می ماند و جامعه از آن اطلاعی پیدا نمی کرد.

موحدی افزود: ما قدردان خبرنگاران عزیزی هستیم که همواره قداست قلم را پاس داشته و در مسیر آگاهی بخشی به جامعه و ارتقاء سواد رسانه‌ای مخاطبین خود، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

در پایان این مراسم از رئیس و ۲ نفر از دانش آموزان خبرگزاری پانا و کارکنان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی با اهدا شاخه گل و لوح تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار