مرکز تخصصی مشاوره مهرگان سعدآباد افتتاح شد

سعدآباد(پانا)_ با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر مرکز تخصصی مشاوره مهرگان سعدآباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مرکز تخصصی مشاوره مهرگان سعدآباد افتتاح شد

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و جمعی از مسوولان محلی مرکز مشاوره آموزش و پرورش منطقه سعد آباد افتتاح شد.
در مراسمی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، رئیس و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه سعد آباد ، رئیس اداره مشاوره و رئیس اداره امور تربیتی معاونت پرورشی استان و جمعی از مسوولان محلی و تعدادی ازهمکاران فرهنگی این بخش ، در هفته دولت مرکز مشاوره دانش آموزی منطقه سعد آباد افتتاح و رسما کار خود را آغاز کرد.
علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : با توجه به آسیب‌های اجتماعی در حوزه دانش آموزی بویژه آسیب‌های نوظهور حاصل از دوره کرونایی و تشدید سایر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی ، ضرورت ایجاد و راه اندازی مراکز مشاوره دانش آموزی ، بیش از هر زمان دبگری احساس می شود.

موحدی افزود : مشاوران ما آمادگی کامل دارند تا با ارائه مشورتهای تخصصی به اولیاء و دانش آموزان عزیز ، مشکلات ایشان را به نحو شایسته ای برطرف نمایند .

او گفت : با استفاده از بستر شبکه دانش آموزی« شاد » در هفته های آینده ، دوره های توانمند سازی ویژه مشاوران و مربیان پرورشی برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار