رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

سیل مهربانی در بردخون جاری شد

بردخون،بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: سیل مهربانی در مدارس بردخون جاری شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سیل مهربانی در بردخون جاری شد

ظهیر محمودی در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید بردستانی اظهار داشت: سیل مهربانی به معنای مشارکت جمعی و کمک به رفع مشکلات و گرفتاری های دانش آموزان کشور و در این ایام استان سیستان و بلوچستان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: مردم ایران همواره آماده کمک به همنوعان خود هستند و تاکنون در همه عرصه ها مشارکتی فعالانه و پرشور داشته اند که موجب تعجب دنیا شده است.

وی اضافه کرد: در این روزها دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل درگیر مشکلاتی هستند و مدارس فعالیت خاصی ندارند که نیاز است همگی تلاش کنیم تا این دشواری ها رفع شود و آنان تحصیل خود را شروع کنند.

محمودی ادامه داد: باید فکر کنیم این مشکلات و حوادث مخصوص یک شهر یا منطقه نیست و همه ممکن است درگیر چنین موانعی شویم که ضرورت دارد در حد توان به یاری دانش آموزان بشتابیم تا آنان نیز احساس تنهایی نکنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: مراسم امروز در مدارس پیام همدلی و همراهی دارد و دانش آموزان سیل زده را نسبت به آینده امیدوار می کند چرا که آنان می دانند مردم و دانش آموزان کشور به فکر آنها هستند.

وی افزود: مردم ما همواره در کنار افراد محروم و حادثه دیده هستند و هیچگاه برادران و خواهران خود را تنها رها نمی کنند و با همه وجود به دانش آموزان کمک می کنند تا آنها در کلاس درس حاضر شوند و طعم مهربانی را بچشند.

مدیر دبیرستان شهید بردستانی نیز گفت: دانش آموزان، دبیران و اعضای انجمن اولیا و مربیان کمک های خود را تحویل داده اند و برای حمایت بیشتر از دانش آموزان سیل زده آماده هستند.

حسین کشاورز افزود: دست اندرکاران این مدرسه در همه بحران ها و مشکلات سهیم هستند و برای رفع گرفتاری و دغدغه های افراد نیازمند و محروم تلاش می کنند زیرا تشنه خدمت و مهربانی هستند.

در ادامه دانش آموزان، دبیران و مسؤولان بخش حاضر کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای ارسال به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان تحویل دادند.

یادآور می شود این مراسم و پویش در همه مدارس منطقه بردخون برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار