نفر اول‌کشوری مسابقه دانایی و توانایی:

تلاش و سخت‌کوشی عامل پیشرفت و موفقیت است

کرج (پانا) - دانش‌آموز دبیرستان شهید باهنر یک کرج گفت: برای سربلندی کشور باید تلاش کرد؛ زیرا عامل موفقیت و پیشرفت هر کشوری، سخت‌کوشی و تلاش مردم آن است.

کد مطلب: ۱۵۱۳۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش و سخت‌کوشی عامل پیشرفت و موفقیت است

محمدرضا بابازاده در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «برای دومین سال پیاپی توانستم مقام اول کشوری مسابقه دانایی و توانایی که در مرداد ۱۴۰۳ در حیطه کتابخوانی با هدف ترویج مطالعه کتاب و انس با آن در بام ایران یعنی شهرکرد در استان چهار محال و بختیاری برگزار شد را به دست آورم.»

وی در خصوص چرایی شرکت در این مسابقه بیان کرد: «بنده قبل از این مسابقات، علاقه بسیاری به خواندن کتاب داشتم و هنوز هم دارم. زمانی که اسم این مسابقه را شنیدم، ثبت‌نام کردم تا سطح دانایی و توانایی خود را در این مسیر که به آن علاقه داشتم بسنجم و مادرم نیز مشوق اصلی من برای شرکت در این مسابقه  بود و در این مسیر یاری‌ام کرد که از او بسیار سپاسگزارم.»

بابازاده با اشاره به تجربیات به‌دست‌آورده در این مسابقه اظهار کرد: «در این مسابقه دریافتم که باید به اطرافمان از جمله طبیعت، خانواده و... توجه ویژه‌ای داشته باشیم. همچنین‌ رمز موفقیت هر جامعه، همکاری بین مردم آن است که این رمز در بین تیم شرکت‌کنندگان استان البرز کاملا مشهود بود.»

این دانش‌آموز مدال‌آور افزود: «هدف من در آینده قبولی در رشته پزشکی و خدمت به مردم سرزمینم است اما در کنار آن هیچ‌گاه از مطالعه و کتابخوانی غافل نمی‌شوم.»

توصیه این دانش‌آموز موفق البرزی به سایر دانش‌آموزان این است که برای سربلندی کشورشان همیشه تلاش کنند؛ زیرا عامل موفقیت و پیشرفت هر کشوری، سخت‌کوشی و تلاش مردم آن است.

وی خاطرنشان کرد: «اگر می‌خواهیم مانند کشورهای پیشرفته در صدر جهان باشیم ‌باید همه چیز را ابتدا از خودمان آغاز کنیم تا بتوانیم به موفقیت‌های بزرگ برسیم.»

خبرنگار: سمانه رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار