رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ:

50 روستای شهرستان ساوجبلاغ به تجهیزات ورزشی مجهز شده‌ است

کرج (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ گفت حدود 50 روستای سطح شهرستان به تجهیزات ورزشی مجهز شده‌اند و بزرگترین سالن روستایی نیز در روستای خور این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

کد مطلب: ۱۵۰۹۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
50 روستای شهرستان ساوجبلاغ به تجهیزات ورزشی مجهز شده‌ است

جواد گلسرخی‌ درنشست شورای ورزش جوانان شهرستان ساوجبلاغ ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به ویژه روسای هیأت‌های ورزشی شهرستان ساوجبلاغ و با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، به ارائه گزارش عملکرد این اداره افزود: حدود 50 روستای سطح شهرستان به تجهیزات ورزشی مجهز شده‌اند و بزرگترین سالن روستایی نیز در روستای خور این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی توجه به ورزش‌های همگانی را مورد تاکید قرارداد و گفت: در موضوع سوارکاری و دوچرخه سواری برنامه‌های کلانی تدوین شده است و ضمن اینکه سرآمد سوارکاری درکشور هستیم، باید تلاش کنیم که ورزش دوچرخه سواری را نیز به صورت کشوری و ملی مورد توجه قرار دهیم.

در ادامه جلسه مهدی جمشیدی رئیس هیأت دوچرخه سواری شهرستان ساوجبلاغ  دراین جلسه اظهار کرد: باید به کلیه ورزش‌های انفرادی، رزمی، سالنی اهمیت داد، اما به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه، پیشنهاد می‌شود که ورزش‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی، سوارکاری، موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین تیراندازی مورد توجه ویژه قرار گیرد تا شاهد توسعه این ورزش‌ها در سطح ملی و بین‌المللی باشیم. 

جمشیدی به سه موضوع شهر دوستدار دوچرخه، زنگ دوچرخه در مدارس و جمعه‌های دوچرخه سواری همگانی اشاره کرد و افزود: شهر مِهستان بهترین گزینه برای انتخاب شهر دوستدار دوچرخه است که پیشنهاد می‌شود تا شورای شهر و شهرداری مِهستان به این موضوع توجه داشته باشند و درنظر داریم با برگزاری جلسات مشترک، این مهم را به سرانجام برسانیم تا این شهر به عنوان شهر دوستدار دوچرخه انتخاب شود.

وی همچنین به موضوع زنگ دوچرخه در مدارس اشاره کرد و گفت:ورزش مدارس به موضوع فقط فوتبال ختم نمی‌شود بلکه همه رشته‌های ورزشی می‌بایست در مدارس فعال و استعدادیابی صورت پذیرد و به طور ویژه نیز نواختن زنگ دوچرخه در مدارس را پیشنهاد می‌دهم تا بتوانیم این ورزش را در بین دانش‌آموزان همگانی نمائیم.

رئیس هیأت دوچرخه سواری شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: جمعه‌های دوچرخه سواری همگانی را در سطح شهرستان ساوجبلاغ با همکاری شهرداری و دهیاری‌ها راه اندازی خواهیم کرد.

در ادامه شاهرخ ملکشایی رئیس هیأت تیراندازی شهرستان ساوجبلاغ ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد این هیأت عنوان کرد: رشته اهداف پروازی را باید توسعه دهیم و درخواست سالن اختصاصی برای ورزش تیراندازی را داریم تا در سطح شهرستان بتوانیم میزبان مسابقات تیراندازی باشیم.

سپس امیر توانگر رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان ساوجبلاغ نیز درخواست توجه ویژه به این ورزش را مطرح کرد که وجود منطقه جغرافیایی این شهرستان که مستعد این ورزش است را نباید نادیده گرفت و توسعه این ورزش حرفه‌ای و همگانی را باید در دستورکار قرار داد.

در این نشست روسای هیأت‌های بسکتبال، تکواندو، شنا و بوکس هم گزارشی از عملکرد خود را ارائه دادند.

در ادامه محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ  ضمن فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین قدردانی از زحمات روسای هیأت‌های ورزشی در سطح شهرستان اظهار‌کرد: همانطور که پیش از این نیز عنوان نمودم، درکنار توجه به ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی، می‌بایست توجه ویژه به ورزش‌های همگانی نمود به طوری که تمام اعضای خانواده با ورزش‌های همگانی آشنا و دوست شوند و در همایش‌ها شرکت نمایند.

البرزی تجلیل از مدال آوران و پیشکسوتان را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری و آموزش و پرورش می‌بایست در امر ورزش درمیدان باشند و این موضوع را در دبیرخانه شورای ورزش مطرح و تصویب نمایید و مسئولین فرمانداری و بنده نیز مصوبات را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

در پایان، شورای ورزش شهرستان ساوجبلاغ و روسای هیأت های ورزشی این شهرستان از نمایشگاه تجهیزات هیأت‌های ورزشی بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار