مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز خبر داد:

حضور 2410 دانش‌آموز در اردوی یک‌روزه طرح «تمشک»

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز گفت: 2410 دانش‌آموز دراردوی یک‌روزه طرح تمشک که در قالب طرح نماد است، مسائل مربوط به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را آموزش می‌بینند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور 2410 دانش‌آموز در اردوی یک‌روزه طرح «تمشک»

سعید سلگی در چهارمین جلسه کارگروه طرح تمشک که با حضور جمعی از مربیان و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی استان البرز در دفتر سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد در رابطه با اجرای طرح تمشک بیان کرد: این طرح با شعار «توانمندسازی، مشاوره و مددکاری، شادی و نشاط و کارآموزی» مختص دانش‌آموزان مد نظر در طرح نماد است که در قالب اردوی یک‌روزه برای دانش‌آموزان مدارس در معرض آسیب‌های اجتماعی است و با حضور  2410 دانش‌آموز و همکار فرهنگی در بازه زمانی 28 مهر تا 9 آبان در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) ماهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوی طرح تمشک جهت سازماندهی و ارزیابی دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی است که با محوریت سازمان دانش‌آموزی و اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است که قرار است سازمان دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل دانش‌آموزی جهت پیشگیری در راستای یک اردو، نقش‌آفرینی کند.

سلگی اضافه کرد :از مهمترین اهداف این اردو، ایجاد ارتباط دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی با تشکل دانش‌آموزی به عنوان حامی تربیتی و معنوی تسهیلگر رشد فردی و اجتماعی آنان است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز بیان کرد: از دیگر اهداف این طرح، هویت‌سازی و امیدآفرینی و آشنایی با توانمندی‌های اشتغال و کارآفرینی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است که در طرح تمشک محقق می‌شود.

وی همچنین از برگزاری طرح «یاوران مقاومت» پیشتازان‌ با هدف حمایت از محور مقاومت با حضور بیش از 2000 دانش‌آموز تشکل پیشتازان در نیمه دوم آبان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار