مدرس حوزه رسانه:

دانش‌آموزخبرنگاران پانا سفیران عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی هستند

کرج (پانا) - مدرس دوره آموزش مقدماتی خبرنگاران پانا استان البرز، دانش‌آموزخبرنگاران پانا را آینده رسانه کشور خواند و گفت: دانش‌آموزخبرنگاران پانا، سفیران عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی درجامعه هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران پانا سفیران عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی هستند

میلاد موحدی‌راد در کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاران پانا استان البرز که با حضور بیش از 300 دانش‌آموز علاقه‌مند به خبرنگاری برگزار شد در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «وظیفه آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت است. در کنار علم‌آموزی و آموزش به دانش‌آموزان، یک وظیفه خیلی مهمی داریم که آموزش انواع مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان‌ است که استعدادیابی در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.»

وی با بیان اینکه در دهه‌های گذشته نیز دوره‌های خبرنگاری برای دانش‌آموزان برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: «بسیاری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بزرگ ایران، کار خود را در مدارس و با درست کردن روزنامه‌دیواری‌ها شروع کردند.»

موحدی‌راد افزود: «رشد از همان جا شروع شد و حتی با وجود تغییرات بسیاری که در عرصه رسانه و فضای مجازی انجام شد، این آموزش و پرورش و مدرسه بود که خود را با تغییرات نوین تطبیق داد.»

مدرس دوره آموزشی خبرگزاری پانا با تاکید بر اینکه در عصر فعلی هر انسانی می‌تواند یک رسانه باشد، عنوان کرد: «ان‌شاءالله آینده رسانه‌ای ایران به دست دانش‌آموزخبرنگار‌ان پانا رقم خواهد خورد. سعی کنید اخباری را دنبال و کار کنید که نافع باشد و برای مردم منفعت داشته باشد.

وی بیان کرد: «باعث افتخار بنده است و بسیار لذت می‌برم وقتی دانش‌آموزی را با کاور خبرگزاری پانا می‌بینم و این توانمندی و اجتماعی بودن شما موید آینده درخشانی برای شما است.»

موحدی‌راد خطاب به دانش‌آموزخبرنگاران خاطرنشان کرد: «شما آینده رسانه کشور هستید و آینده رسانه کشور، مختص شما است که آموزش و پرورش و مسئولان، تمام تلاش خود را می‌کنند تا خبرنگارانی با تعهد به جامعه تحویل دهند و وظیفه ما معلمان، کشف استعداد‌های دانش‌آموزان و تحویل آنان به جامعه است.»

مدرس دوره مقدماتی خبرگزاری پانا خطاب به دانش‌آموزخبرنگاران البرزی بیان کرد: «دانش‌آموزخبرنگاران پانا، سفیران عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی هستند. انعکاس اخبار در سطح منطقه و حتی استان در عرصه‌های مختلف هنری، ورزشی، ادبی، اجتماعی و... وظیفه شما خبرنگاران توانمند و فعال است و امیدآفرینی وظیفه ما است.»

وی تاکید کرد: «امروز در یک جنگ بزرگ تحت عنوان جنگ روایت‌ها قرار داریم و موضوعات فراوانی برای انجام فعالیت در این حوزه وجود دارد. مبادا از روایت‌ها غافل شوید بلکه باید قبل از هر چیزی، روایت‌های دشمن را بشناسید و ضدّ آن‌ها بنویسید تا امید در جامعه رواج یابد.»

دانش‌آموزخبرنگار: ابوالفضل جانی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار