معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور:

شروع ماه مهر، شروع یادگیری علم و دانش است

کرج (پانا) - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: شروع ماه مهر به معنای شروع یادگیری علم و دانش است و آموزش و پرورش اهمیت بسیار والایی برای دولت دارد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شروع ماه مهر، شروع یادگیری علم و دانش است

علاءالدین رفیع‌زاده در آیین نواختن زنگ مهر در استان البرز بیان کرد: هفته دفاع مقدس و یاد‌ و خاطره‌ شهدای گرانقدر را گرامی می‌داریم و آغاز سال تحصیلی را خدمت شما دانش‌آموزان عزیز تبریک عرض می‌کنیم. آموزش و پرورش برای دولت بسیار باارزش است و شروع مهر به اصطلاح، شروع یادگیری علم و دانش است و اهمیت بسیار فراوانی دارد و حضور بنده در این برنامه برای احترام گذاشتن به شما آینده‌سازان است.

وی افزود: اگر به هر مساله‌ای 2 نگاه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری داشته باشیم، قطعا بهره‌وری بالایی خواهیم داشت. همه شما دانش‌آموزان با دانشی که فرا می‌گیرید و با نگاهی که نسبت به پیشرفت کشور خواهید داشت قطعا تضمین‌کننده‌ پیشرفت و توسعه‌ کشور خواهید بود و با توجه به شرایطی که از لحاظ امنیتی و امکاناتی بر کشور حاکم است، دولت هم می‌خواهد بستر توسعه و پیشرفت کشور در مدارس شکل بگیرد‌.

رفیع‌زاده در رابطه با نیروی انسانی گفت: همانطور که مستحضر هستید دولت در حال استقرار است و قطعا یکی از دغدغه‌های اصلی دولت، فراهم کردن نیروی انسانی برای آموزش و پرورش است. ان‌شاءالله بتوانیم با استفاده از آمایش سرزمین و بررسی دقیق نیازمندی‌ها، مساله نیروی انسانی را حل کنیم.

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار