مدیرکل کمیته امداد استان البرز:

دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در مدارس غیرانتفاعی تحصیل رایگان دارند

کرج (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: حدود ۳۷۰ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در مدارس غیرانتفاعی به‌صورت رایگان در حال تحصیل هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در مدارس غیرانتفاعی تحصیل رایگان دارند

رضا البرزی در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «دانش‌آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، بسیاری از آن‌ها در مدارس سمپاد و کنکور، پذیرفته می‌شوند. زیرا یاری از خانواده‌ها است که مبالغ زیادی را خرج می‌کنند تا فرزندان آن‌ها در مدارس استعدادهای درخشان یا کنکور قبول شوند یا در رشته‌های خوب دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شوند اما با این شرایط و تنگناهایی که دارند، توانستند نخبه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و... را پرورش دهند.»

وی‌افزود: «در بین این دانش‌آموزان، قاریان و حافظان قرآن زیادی داریم و همچنین در کنکور امسال ۴ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش، رتبه زیر 1000 را در رشته‌های خوب به دست آوردند و تعدادی هم رتبه‌های زیر ۵۰۰۰ و زیر ۲۰۰۰ را از آن خود کردند.»

البرزی بیان کرد: «این طرح را 2 سال پیش، مطرح و اجرایی کردیم و اکنون نزدیک به حدود ۳۷۰ نفر از دانش‌آموزان در مدارس غیرانتفاعی به‌صورت رایگان در حال تحصیل هستند و این طرح اجرایی نمی‌شد مگر به کمک مدیران مدارس غیرانتفاعی که با کمک و همراهی خود، ما را یاری کردند.»

دانش‌آموزخبرنگار: شایان ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار