پروژه‌ی آماده‌سازی دبیرستان شهید احمدی روشن برای آغاز سال تحصیلی

کرج (پانا)-با توجه به تاکید وزارت آموزش و پرورش جهت آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی مفرح و شاد برای دانش‌آموزان و هرچه زیباتر شدن محیط مدارس اقداماتی به شرح زیر دردبیرستان هیئت امنایی شهید احمدی روشن شهرستان فردیس انجام گردید.

کد مطلب: ۱۵۰۱۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌ی آماده‌سازی دبیرستان شهید احمدی روشن برای آغاز سال تحصیلی

در ابتدای پروژه‌ی آماده‌سازی دبیرستان جمعی از اولیا با سلیقه، اقدام به زیباسازی فضای سبز و حیاط دبیرستان کردند که این امر مسلماً در روحیه‌ی دانش‌آموزان و کارد دبیرستان اثر مثبتی خواهد داشت.

با توجه به نزدیکی به شروع سال جدید جمعی از اولیای عزیز با هماهنگی مدیردبیرستان شهید احمدی روشن دردبیرستان حضور پیدا کرده و اقدام به نظافت نیمکت ها،تجهیز کمدها و رفع نواقص موجود درکلاس‌ها کردند سپس با کمک سرایدار  دبیرستان شهید احمدی روشن،پرچم این دبیرستان تعویض شد.

همچنین با لطف و کمک جمعی از اولیای زحمت کش،سرویس‌های بهداشتی تجهیز و پاکسازی گردید و دیوار‌های کلاس‌ها رنگ آمیزی شد. و همچنین نیمکت‌های کلاس‌ها ضدعفونی شده و تعمیر شده‌اند.

و در پایان با کمک اعضای انجمن دبیرستان سالن ورزشی و نمازخانه تمیز و تجهیز گردید و سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرسه به کمک گروهی از اولیای گرامی بازسازی شد.

 دانش‌آموزخبر نگار: مریئا منتظری فر و بهار قنادی

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار