امام جمعه ماهدشت:

اردوگاه الزهرا(س) را از تخریب نجات دهید

کرج (پانا) - امام جمعه ماهدشت کرج در مورد اردوگاه الزهرا گفت: از وزیر آموزش و پرورش تقاضا داریم شخصاً در این موضوع، ورود کرده و این اردوگاه را از تخریب نجات دهد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه الزهرا(س) را از تخریب نجات دهید

حجت‌الاسلام علی رادمرد در خصوص تخریب اردوگاه الزهرا(س) در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «همچنان شاهد خشک شدن درختان هستیم‌‌ و هیچ ارگانی پاسخگو نیست.»

حجت‌الاسلام رادمرد با بیان اینکه ما نگفتیم از آموزش‌ و پرورش منفک شود، خاطرنشان کرد: «اگر دغدغه دانش‌آموز دارید، حدود ۱۵ هزار دانش‌آموز شهر ما‌ و بیشتر از این جمع در شهرهای اطراف برای مکان تفریحی آنان فکری کنید. به نظر بنده، دانش‌آموزان به چنین مکان‌هایی نیاز دارند و علاوه بر آن بحث ما نسبت به نگهداری بیت‌المال است.»

وی افزود: «اگر این مجموعه به استان البرز بازگردد، نگهداری به مراتب بهتر خواهد بود. از این وضعیت اسفناک، آقایان تهران سرشان شلوغ است و فکرشان را درگیر این مسائل نمی‌کنند وگرنه چاه آب آنجا مدت زمان زیادی است که خراب بوده و استان تهران متاسفانه به آن توجهی نکرده است و این مصداق تضییع بیت‌المال است. چه کسی باید تهران را پاسخگو کند؟»

امام جمعه ماهدشت خاطرنشان کرد: «از وزیر تقاضا داریم در این موضوع شخصا ورود کند و این اردوگاه را از تخریب نجات دهد و شکل اردوگاهی آن برای دانش‌آموزان‌حفظ شود.»

خبرنگار: آیلار فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار