معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز:

ششمین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی کشور به میزبانی استان البرز برگزار شد

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری ششمین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور به میزبانی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ششمین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی کشور به میزبانی استان البرز برگزار شد

لیلا الماسی در نشست ششمین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور به میزبانی قطب کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور مستقر در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج گفت: ۱۴۸۸ اثر از کل کشور به ۳۲ پژوهش‌سرای قطب استانی به عنوان دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری قطب‌های استانی، ۵۷۱ اثر به عنوان برگزیده استانی در 5 گرایش انجمن علمی - پژوهشی، تولید محتوا، جام ملی سلول‌های بنیادی، مقاله علمی - پژوهشی و کارآفرینی دانش‌بنیان به قطب کشوری ارسال شد.

الماسی ادامه داد: پس از داوری و بررسی غیرحضوری طرح‌ها ۱۲۰ اثر موفق به کسب بالاترین امتیاز و ورود به مرحله دوم داوری و دفاع برخط شدند که نتایج نهایی در پایان شهریور توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: سطح مسابقات نسبت به سال گذشته، رشد چشمگیری داشت و رقابتی بسیار سخت اما دلنشین میان شرکت‌کنندگان صورت گرفت. جذاب‌ترین گرایش این دوره، جام ملی سلول‌های بنیادی بود که شامل مناظره علمی و پرسش و پاسخ میان تیم‌های شرکت‌کننده است که بسیار مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار