فرماندار ویژه شهرستان کرج:

پروژه‌های تکمیل‌شده شهرستان کرج در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

کرج (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: در سامانه «منتاک» ۳ هزار و ۶۴۱ پروژه ثبت شده که پروژه‌های تکمیل‌شده در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۶۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های تکمیل‌شده شهرستان کرج در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

یحیی رمضانی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «در سال گذشته با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی شهر در سامانه ثبت پروژه‌ها ثبت و بارگذاری شد، استان البرز توانست در این زمینه، رتبه اول را در شهرستان‌های کشور کسب کند.»

وی افزود: «برای ورود به هفته دولت تلاش کردیم تا پروژه‌ها را در سامانه ثبت پروژه‌های عمرانی منتاک ثبت کنیم و الان هم در زمینه پروژه‌های عمرانی قرار است در هفته دولت، مگاپروژه‌ها، اَبَرپروژه‌ها، پروژه‌های متوسط و کوچک را افتتاح کنیم.»

معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج با اشاره به اولویت ساخت زیرساخت‌های روستاها و خدمت به روستاییان عنوان کرد: «در بحث روستاها هم طرح‌های آبرسانی، زیرسازی، بهسازی شبکه آبرسانی، بنگاه‌های اشتغال‌زایی و ... افتتاح خواهند شد.»

رمضانی تصریح کرد: «در شهرهای استان البرز به مناسبت هفته دولت، بهسازی معابر، اصلاح‌های هندسی، هدایت آب‌های سطحی، افتتاح پارک‌ها، فرهنگسرا‌ها، کتابخانه‌ها و... در دستور کار قرار دارد.»

فرماندار ویژه شهرستان کرج بیان کرد: «طرح‌های کشاورزی و صنعتی مانند توسعه گاوداری گوشتی و شیری، افتتاح سردخانه‌ها، گلخانه‌ها، مرکز فرآوری محصولات کشاورزی و... هم در هفته دولت از جمله موارد قابل افتتاح هستند که انجام خواهد شد.»

دانش‌آموزخبرنگار:امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار