تلاش و پشتکار ۳ دوست، آنان را به نتیجه‌ دلخواه رساند

کرج (پانا) - 3 دانش‌آموز همکلاسی مدرسه غیردولتی شهید کریم محمدی‌پور شهرستان نظرآباد با تلاش و پشتکار و شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی توانستند با کسب امتیاز به مدرسه‌ نمونه دولتی شهدای فرهنگی این شهرستان راه یابند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش و پشتکار ۳ دوست، آنان را به نتیجه‌ دلخواه رساند

امیدرضا خان‌احمدی، یکی از دانش‌آموزان پایه‌ ششم راهیافته به مدرسه‌ نمونه دولتی شهدای فرهنگی در گفت‌وگو با پانا گفت: «من به همراه 2 دوستم از کلاس اول ابتدایی در مدرسه‌ غیردولتی شهید کریم محمدی‌پور، همکلاس هستیم و از همان اول تصمیم گرفتیم تلاش خودمان را به کار ببندیم تا بهترین باشیم و به موفقیت برسیم.»

خان‌احمدی افزود: «دوستی ما 3 نفر، دوستی زبانزدی در بین همکلاسی‌های خود است. این دوستی، خیلی کمک‌کننده بوده و همیشه برای هم آرزوهای خوب می‌کنیم و به هم افتخار می‌کنیم و هیچ حسادتی بین ما وجود ندارد. همه وجودمان پر از عشق و دوستی است و این رفاقت را مدیون حساسیت و مقررات خانواده‌های خود هستیم که قدم‌به‌قدم با ما همراه بوده‌اند که جا دارد دستان گرمشان را ببوسیم.»

محمدپارسا اقبالیان، دیگر دانش‌آموز راهیافته به مدرسه نمونه دولتی نیز در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «اگر تلاش و رقابت سالم نداشتیم، نمی‌توانستیم به هدفمان برسیم. خوشحالم که به خواسته‌ خود نزدیک و نزدیکتر می‌شویم و خیلی خوشحالتر هستم که با دوست خوبم محمدامین فتحی (دانش‌آموزخبرنگار) گفت‌وگو می‌کنم که خودش یکی از راهیافتگان به مدرسه شهدای فرهنگی است. امیدوارم در این راه با همراهی هم ادامه دهیم و به درجات عالی موفقیت برسیم.»

اقبالیان درخصوص طریقه‌ قبول شدن در مدرسه نمونه دولتی گفت: «با کسب امتیاز شامل کارنامه‌ «خیلی خوب» پایه‌ پنجم و ششم، عضویت در بسیج دانش‌آموزی، عضویت در شورای دانش‌آموزی، عضویت در پیشتازان، کسب مقام‌های برتر رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری و شرکت در تشکل‌های دانش‌آموزی و عضویت در پژوهش‌سرای علامه حلی و فعالیت در این مرکز، زمینه‌ پیشرفت ما را فراهم آورد.»

این 3 دوست همواره تاکید کردند که برای هم خوب بخواهیم تا برایمان بهترین اتفاقات رقم بخورد.

دانش‌آموزخبرنگار: محمدامین فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار