دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر:

طرح شهید عجمیان، برکت و نهضت بزرگی است

کرج (پانا) - دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش گفت: هدف از اجرای طرح شهید عجمیان این است که دانش‌آموزان و معلمان نسبت به مدرسه خود و سایر مدارس، احساس تکلیف و مسئولیت کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید عجمیان، برکت و نهضت بزرگی است

ضرغام پرنیان در جلسه شورای راهبردی طرح شهید عجمیان ۲ استان البرز ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه بیان کرد: در آستانه روز خبرنگار هستیم و این روز بسیار ارزشمند را خدمت اصحاب رسانه و خبرنگاران پرافتخار استان البرز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. رسانه، صدای حقیقت است و اگر رسالت خود را به درستی انجام دهد، رسالت پیامبری محسوب می‌شود.

پرنیان خاطرنشان کرد: خبرنگاران، منادیان حق‌طلبی هستند و هر خبری را جهت صیانت و دفاع از حقانیت تهیه می‌کنند. ا‌ن‌شاءلله زجر‌ها و بی‌مهری‌هایی که در حق شما می‌شود، طبق وعده الهی که فرمودند «من خدای حساب‌کننده هستم.» مزد شما را خداوند بدهد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و جهادی افزود: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، هیچ رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس جمهور به اندازه‌ شهید رئیسی جهاد نکرد. برکات آموزش و پرورش در دولت سیزدهم با هیچ کدام از دولت‌های قبلی، قابل قیاس نیست.

پرنیان ادامه داد: معلمان در گذشته با یک ارزیابی کوچک، انتخاب می‌شدند ولی اکنون علاوه بر گزینش، معلمان باید به مدت ۳ روز در ارزیابی تخصصی شرکت کنند تا بتوانند وارد مدرسه شوند. این نگاه ویژه‌ به آموزش و پرورش است؛ چرا که معلم ۳۰ سال در مدرسه در کنار دانش‌آموزان است و باید توانایی تعلیم و تربیت را داشته باشد و در اصل، یک نسل را جهت بدهد‌‌ و این یکی از موارد بسیار خوبی بود که در دولت شهید رئیسی در آموزش و پرورش اتفاق افتاد.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور گفت: روزانه ۸ مدرسه درکشور ساخته می‌شود. در استان البرز در دولت سیزدهم حداقل ۴۰ درصد رشد در ساخت مدارس را داشتیم که این نتیجه اهمیت دادن شهید رئیسی به تعلیم و تربیت بود.

وی طرح شهید عجمیان را یک برکت و نهضت بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: امسال ۱۷ هزار‌ و ۲۰۰ گروه جهادی دانش‌آموزان در سامانه «اتناب» قرارگاه عدالت‌تربیتی ثبت‌نام کردند و تلاش می‌کنیم که هر مدرسه، یک گروه جهادی داشه باشد. ۷۰ هزار کلاس درس در سال گذشته با کمک دانش‌آموزان و معلمان بهسازی و شاداب‌سازی شد که برکات این کارها تربیت دانش‌آموزان است.

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار