دانش‌آموز کاراته‌کا سبک کیوکوشین:

هدفم رسیدن به المپیک و کسب مدال طلا است

کرج (پانا) - دانش‌آموز کاراته‌کا دبیرستان پنج‌تَن آل عبا ناحیه 2 کرج گفت با وجود اینکه کیوکوشین، خشن‌ترین سبک کاراته است ولی هدفم از شرکت در این رشته کاراته، حضور در المپیک و کسب مدال طلا است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
هدفم رسیدن به المپیک و کسب مدال طلا است

فاطمه بیگلری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «با وجود اینکه رشته ورزشی انتخابی من، کمی با سبک‌های دیگر کاراته فرق دارد اما بسیار تلاش کردم که به این نقطه برسم و هرطور که شده با تمرین‌های زیاد، خود را به مسابقه آسیایی که در اهواز برگزار شد برسانم و خدا را شکر نتیجه تمرین و تلاش‌هایی که کرده بودم را دیدم و مقام اول مسابقات را کسب کردم.»

وی افزود: «در این سال‌ها که در این رشته فعالیت دارم از زمانی که کمربند رنگی داشته‌ام تا زمانی که کمربند مشکی دریافت کردم و به درجه داوری و مربیگری رسیدم در مسابقات زیادی شرکت کرده‌ام و هرساله مقام‌های مختلفی را به دست آورده‌ام.»

بیگلری با اشاره به علاقه خود به رشته کاراته گفت: «از بچگی عاشق این بودم که بتوانم از خودم دفاع کنم و در برابر هر چیزی قوی باشم. خانواده‌ام از این موضوع خبر داشتند تا یک روز که پدرم به من گفت که در باشگاه ثبت‌نام کردم و من شنیده بودم که خشن‌ترین سبک کاراته‌، کیوکوشین است و دوست داشتم که وارد این رشته شوم.»

وی افزود: «جلسه اول که در کلاس‌ها شرکت کردم، متوجه شدم که دقیقا همان چیزی است که من می‌خواهم. به مرور علاقه‌مندتر شدم و اولین شاگرد مربی خود بودم و مربی، خیلی از من تعریف می‌کرد. خودم هم کم‌کم متوجه شدم که در این رشته استعداد دارم و قطعا می‌توانم موفق شوم.»

این دانش‌آموز ادامه داد: «آرزوی من این است که در مسابقه‌های آسیایی و جهانی شرکت کنم و یک روز با این رشته ورزشی وارد المپیک شوم.»

وی گفت: «خیلی استعدادها در این رشته وجود دارد و تقاضا دارم که فدراسیون ورزشی، کمی بیشتر به این رشته توجه کند. این رشته به دلیل  سبک خشنی که دارد، اوایل بعضی از مجوزها را اخذ نمی‌کردند ولی الان خدا را شکر خیلی بهتر شده است.»

بیگلری اضافه کرد: «به همسن‌وسال‌های خود می‌گویم که اگر وارد یک رشته ورزشی می‌شوید و می‌بینید که در آن استعداد دارید، اراده خود را قوی کنید و ناامید نشوید. چون راه خیلی سخت و دشوار است و باید پای آن چیزی که می‌خواهید بایستید. کشور ما پر از استعدادهای ورزشی است که نیاز به حمایت دارند.»

دانش‌آموز خبرنگار: پانیذ مرتضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار