نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی‌:

کیفیت نیروی انسانی دولت سیزدهم قابل قیاس با دولت‌های گذشته نیست

کرج (پانا) - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی‌گفت: اقدامات دولت سیزدهم به‌خصوص در کیفیت نیروی انسانی قابل قیاس با دولت‌های گذشته نیست.

کد مطلب: ۱۴۸۹۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت نیروی انسانی دولت سیزدهم قابل قیاس با دولت‌های گذشته نیست

علیرضا عباسی در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت(ع) گفت: در استان البرز در طول 3 سال فعالیت دولت سیزدهم در مجموعه‌های مختلف از جمله مجموعه آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی، زیرساخت‌ها و حق و حقوق معلمان، شاهد اتفاقات خرسندی بودیم و البته درست است اگر با وضعیت مطلوب مقایسه کنیم، فاصله بسیاری داریم ولی اگر با دولت‌های گذشته مقایسه کنیم، بسیار رشد خوبی داشته است.

وی بیان کرد: رتبه‌بندی معلمان، اتفاق بسیار بزرگی بود که دولت‌های قبل، مسئولیت انجام آن را به عهده نمی‌گرفتند ولی دولت سیزدهم، زیر بار مسئولیت رفت و با کمک مجلس این مساله بزرگ رخ داد. همچنین کیفیت نیروی انسانی در این 3 سال قابل قیاس با گذشته نیست.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از زندان رجایی‌شهر به آموزش و پرورش انتقال یافته است، گفت: از بزرگترین اقدامات در استان البرز، تبدیل زندان رجایی‌شهر به دانشگاه فرهنگیان بود بلکه زندان به بیرون از شهر منتقل شد و آن مکان تبدیل به یک فرهنگی برای دانشجویان شد.‌

عباسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: اقداماتی که در این 3 سال اتفاق افتاد به هیچ عنوان قابل قیاس با دولت گذشته نیست ولی متاسفانه نتوانستیم برای انتخابات به خوبی بیان کنیم و به مردم جامعه منتقل کنیم.

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار