معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو کرج:

۱۸۰ دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل شدند

کرج (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو کرج گفت از ۱۸۰ دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای در رتبه‌های اول تا سوم رشته‌های حفظ، قرائت، اذان، مداحی، دعاخوانی و احکام تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۸۰ دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل شدند

مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج با حضور معاون آموزش ابتدایی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، مسئول حراست و دانش‌آموزان برگزیده و اولیا در سالن رضوان کانون شهید مطهری برگزار شد.

سعید رضاپور، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «امیدواریم این جریان قرآنی توسط دانش‌آموزان نخبه قرآنی، ادامه‌دار باشد تا بتوانیم حال شهرمان را قرآنی و خوب ببینیم.»

وی افزود: «در این همایش که از نفرات برتر قرآنی تجلیل به عمل آمد، برنامه‌های متنوعی مانند مداحی، سرود و... تدارک دیده شده بود.»

رضاپور اضافه کرد: «در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت از بین ۳۰۰ شرکت‌کننده در مرحله اول از ۱۸۰ دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای مقطع ابتدایی در رتبه‌های اول تا سوم رشته‌های حفظ، قرائت، اذان، مداحی، دعاخوانی و احکام تجلیل شد.»

وی گفت: «در این همایش از مسئول برگزاری مسابقات قرآنی و دانش‌آموزان برتر دوره دوم متوسطه در رشته طراحی در بخش انتخابات مجلس شورای اسلامی و حادثه بیمارستانی غزه، هدایایی تقدیم شد.»

دانش‌آموز خبرنگار: ثنا یعقوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار