امیررضا خروطی*

حضور در انتخابات مساوی با فردایی بهتر است

کرج (پانا) - به عنوان یک نوجوان و خبرنگاری که همواره در سطح شهر حضور دارم، مهم‌ترین دغدغه‌های مردم را در زمینه معیشتی، اقتصادی، گرانی، بیکاری و مسائل اجتماعی و ازدواج جوانان می‌شنوم و نظاره‌گر هستم.

کد مطلب: ۱۴۸۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور در انتخابات مساوی با فردایی بهتر است

جامعه با نزدیک شدن به ایام انتخابات، حال‌وهوای انتخاباتی گرفته و مردم با افکار و دیدگاه‌های مختلف در رابطه با انتخابات سخن می‌گویند. بعضی‌ها هم به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی با صندوق‌های رای قهر کرده‌اند.

آیا قهر با صندوق‌های رای نتیجه دارد؟

با خودم که به آینده و دغدغه‌ نوجوانان و جوانان فکر می‌کنم، می‌بینم مردم به هم وابسته هستند و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب فردی اصلح همچون شهید آیت‌الله رئیسی می‌تواند موجب ساخت ایرانی سرافراز و قدرتمند شود و مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل شود و نگرانی آینده فرزندان ایران‌زمین نیز برطرف شود.

به چگونه رئیس‌جمهوری نیاز داریم؟

رئیس‌جمهوری که ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی را داشته باشد، صادق باشد، اهل خدمت جهادی به مردم باشد، از خود مردم باشد و مردم را درک کنند و پاسخگوی مردم باشد، بتواند مشکلات مردم را حل کند و فردی انقلابی باشد.

قطعا همانطور که در مراسم تشییع شهید‌ جمهور شاهد حضور پرشور مردم بودیم، مردم قدردان خادمان خود چون شهید آیت‌الله رئیسی هستند و انتخاب درست مردم می‌تواند ایران را در مسیر افتخار قرار داده و دغدغه‌های جوانان و نوجوانان را برطرف سازد؛ چرا که ما کشوری ثروتمند بوده و نیازمند مسئولانی خدمتگزار هستیم.

به امید مشارکت پرشور، انتخاب فردی اصلح و پیش به سوی ساخت ایران قوی

*دانش‌آموزخبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار