معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز:

سوادآموزی یک وظیفه عمومی است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: سوادآموزی، یک وظیفه عمومی و ارتقای فرهنگ عمومی و آگاه‌سازی افراد جامعه از ثمرات آن است.

کد مطلب: ۱۴۷۷۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سوادآموزی یک وظیفه عمومی است

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به همراه رئیس اداره سنجش سوادآموزی و رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج از برگزاری امتحانات پایانی سوادآموزان بازدید کرد و گفت: مدارک هویتی سوادآموزان با آلبوم عکس و مشخصات فردی آن‌ها از سامانه بررسی‌شده است.

وی ضمن تشکر از نظم برگزاری امتحانات سوادآموزی خاطرنشان کرد: سوادآموزی، یک وظیفه عمومی و ارتقای فرهنگ عمومی و آگاه‌سازی افراد جامعه از ثمرات آن است.

عسگرپور، هدف از ارزشیابی پایانی را سنجش میزان صحت عملکرد آموزشی دانست و افزود: در ارزشیابی و سنجش پایانی، رعایت آیین‌نامه‌ها در برگزاری آزمون‌های پایانی و تصحیح اوراق امتحانی مورد تاکید است و  باید مبنای برگزاری تمامی مراحل فرآیند آزمون بر اساس مقررات و دستورالعمل‌ها باشد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از همکاری و تعامل مدیر مدرسه و حسن توجه آنان در رعایت مفاد آیین‌نامه امتحانات در ایجاد محیطی امن و مناسب برای آزمون‌ها و فعالیت‌های سوادآموزی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار