مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

ظلم اسرائیل به مردم غزه، نتیجه عمل نکردن به قرآن است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت ظلم اسرائیل به مردم غزه، نتیجه عمل نکردن به دستورات قرآن است.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ظلم اسرائیل به مردم غزه، نتیجه عمل نکردن به قرآن است

علی حجرگشت در حاشیه برگزاری بزرگترین محفل قرآنی انس با قرآن کریم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر بیان کرد: دانش‌آموزان برتر قرآنی استان البرز امروز به نمایندگی از دانش‌آموزان مدارس در بزرگترین محفل قرآنی دانش‌آموزان جهان اسلام شرکت کرده‌اند که به‌طور همزمان در تمام مدارس کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از خداوند متعال، آمرزش گناهان و قبولی طاعات و عبادات را خواستاریم، افزود: قرآن برای مسلمانان، یک برنامه جامع و کاملی است تا بتوانیم وظایف شخصی، اجتماعی و اخلاقی خود را به نحو احسن به انجام برسانیم.

حجرگشت خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان از زمان صدر اسلام و نزول قرآن تاکنون دستورات اسلام و قرآن را نادیده نمی‌گرفتند، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها وجود نداشت.‌

وی بیان کرد: امام راحل در عصر کنونی، احیای قرآن را اولین اولویت کاری قرار دادند و رمز موفقیت ایشان اتکا به خداوند و دستورات قرآن بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به مظلومیت مردم غزه تصریح کرد: عمل نکردن به قرآن موجب ظلم کردن اسرائیل به مردم غزه است. یعنی اگر مردم به تعالیم قرآنی عمل می‌کردند و ولایت غیرمسلمان را نمی‌پذیرفتند و در مقابل ظلم می‌ایستادند، امروز مردم غزه به این شکل مورد ظلم و جنایت قرار نمی‌گرفتند.

دانش‌آموز خبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار