کارشناس‌مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز:

هدف از برگزاری برنامه‌های قرآنی الگوسازی برای دانش‌آموزان است

کرج (پانا) - کارشناس‌مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های قرآنی، الگوسازی برای تمام دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری برنامه‌های قرآنی الگوسازی برای دانش‌آموزان است

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز؛ فاطمه طاهری عنوان کرد: با استناد به سند تحول بنیادین، برنامه‌های قرآنی با هدف زمینه‌سازی برای تقویت روحیه ایمان، خردورزی، هویت، کنشگری، نشاط، معنویت و اخلاق، بالابردن حس اعتماد به نفس، افزایش روحیه مسئولیت‌پذیری، تعاون و همکاری، ایفای نقش اجتماعی و مشارکت موثر دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری محفل باشکوه انس با قرآن با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و دانش‌آموزان و مسئول هیات‌های دانش‌آموزی مدارس نواحی و مناطق برگزار شد که هدف از برگزاری چنین برنامه‌ای ایجاد انس با کلام‌الله مجید و محبت اهل بیت(علیهم السلام) در دل دانش‌آموزان و آشنا کردن آنان با سیره عملی و اخلاق است.

کارشناس‌مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: این برنامه با هدف الگوسازی برای تمامی دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم  است که به عنوان مسئول هیات دانش‌آموزی معرفی شده‌اند. به عنوان نمونه کار در مراسم نواحی و مناطق برگزار شد. در ضمن رؤسای ادارات، معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناس‌مسئولان و کارشناسان قرآن نواحی و مناطق نیز در این مراسم حضور داشتند.

وی بیان کرد: این مراسم همزمان با روز شهید به نیت هدیه به ارواح طیبه تمام شهدا به‌خصوص شهدای گمنام در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

طاهری اظهار کرد: جلسه انس با قرآن با حضور دانش‌آموز حائز رتبه اول کشوری، کارگاه آموزشی هیئات دانش‌آموزی با رئیس اداره قرآن و عترت استان، جلسه تبیینی خداشناسی و معاد با حضور معاون پرورشی و فرهنگی استان، فرازخوانی دعای شریف ابوحمزه ثمالی و مداحی توسط رئیس اداره حراست استان و اقامه نماز جماعت و صَرف افطاری ساده به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار