مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

هفته امور تربیتی یادگار ارزنده شهیدان رجایی و باهنر است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، یادگار ارزنده انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته امور تربیتی یادگار ارزنده شهیدان رجایی و باهنر است

علی حجرگشت در همایش هفته امور تربیتی که در کانون شهید فهمیده کرج برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره امام بزرگوار، شهدای دانش‌آموز و شهدای عرصه تعلیم و تربیت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم که در این ایام، نام این شهیدان بیش از همیشه زنده‌تر است.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات 11 اسفند گفت: تجلیل می‌کنیم از حماسه بزرگ مردم ایران و استان البرز جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و از زحمات و تلاش دست‌اندرکاران صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجرگشت ادامه داد: تمام رسانه‌های جهانی، همت کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند اما در این اوضاع اقتصادی که مردم درگیر هستند، حضور و  شرکت پرشوری در انتخابات و تشکیل مجلس شورای اسلامی داشتند که این حماسه بزرگی بود که ملت ایران خلق کرد. امیدواریم منتخبان هم قدر این ملت را بدانند و آنچه که در حق مردم است، برنامه‌ریزی، نظارت و تصویب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اضافه کرد: این همایش که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی برگزار می‌شود، یادگار ارزنده انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر است که یک نهاد بسیار حساسی است که حتما باید در آموزش و پرورش تشکیل می‌شد.

وی با بیان اینکه اگر امروز کمبودی در آموزش و پرورش داریم، نتیجه غفلت از اهداف و اقدامات اولیه انقلاب است، گفت: امروزه بحث‌های تربیتی و آسیب‌های اجتماعی در مدارس و خانواده‌ها است که نتیجه بی‌توجهی به امور تربیتی است.

حجرگشت اظهار کرد: ما دانش‌آموزان را ۱۲ سال به‌طور رسمی تحویل می‌گیریم و در آستانه جوانی آنان را تحویل اجتماع می‌دهیم‌. بنابراین شاید یک تجدید نظری در فعالیت‌های آموزش و پرورش نیاز باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر به آموزش و پرورش مخصوصا بحث تربیتی توجه نشود در آینده مسائل و مشکلات متعددی پیش خواهد آمد، خاطرنشان کرد: امروزه نیز آسیب‌هایی را در خانواده و کلاس‌های درس مشاهده می‌کنیم که در سال‌های پیش اصلا به فکرمان هم نمی‌آمد.

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار