زمینهسازی برای انعقاد قراردادهای صادراتی بین قطعهسازان ایرانی و شرکتهای خارجی
تهران (پانا) - نمایشگاه خودرو میتواند زمینه را برای ورود به بازارهای صارداتی و افزایش صادرات غیر نفتی فراهم کند و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برای توسعه این مهم برپایی نمایشگاهای خارجی مختلف و ارائه تسهیلات را در سال 98 تقویت نموده است.
![زمینهسازی برای انعقاد قراردادهای صادراتی بین قطعهسازان ایرانی و شرکتهای خارجی](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZGQxNzEP1ZvE/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHq8S_hu5dPagsAIKXaKdntA,,/ZGQxNzEP1ZvE.jpg)
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ، 8 شرکت توانمند صادراتی ایرانی در گروه کالایی قطعات خودرو در فضایی به وسعت 100 مترمربع در سالن شماره 7 مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا.ایران شرکت کردند. این نمایشگاه با حضور 16 کشور و 1400 شرکت در فضایی به وسعت 38 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول ترکیه از 15 تا 17 فروردین برپا شده است که 713 شرکت ترکیه ای و 687 شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
سیزدهمین نمایشگاه بینالمللی قطعات خودرو با عنوان اتومکانیکای استانبول با حضور مدیران عامل مراکز نمایشگاهی TUYAP ، CNR ، مدیران ارشد نمایشگاهی هانوفر و مس فرانکفورت و همچنین احمدی مسئول بخش اقتصادی سرکنسولگری ایران در استانبول ترکیه افتتاح شد.
طی اعلام نمایندگان 8 غرفه ایرانی مشارکتکننده در این نمایشگاه رقابتپذیری قطعات خودرو و تولیدات ایرانی با مشابه خارجی خوب بوده و مذاکرات متعددی در روزهای برگزاری نمایشگاه با طرفهای خارجی برای انعقاد قرارداد و صادرات محصول انجام شده است.
بر اساس این گزارش برپایی نمایشگاههای خارجی و حضور شرکتهای توانمند ایرانی در این نمایشگاهها میتواند زمینه را برای ورود به بازارهای صارداتی و افزایش صادرات غیر نفتی فراهم کند و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برای توسعه این مهم برپایی نمایشگاهای خارجی مختلف و ارائه تسهیلات را در سال 98 تقویت نموده است.
ارسال دیدگاه