بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - ده‌ها شرکت بزرگ داخلی و نمایندگان محصولات خارجی، صنعتگران و مهندسان بخش‌های مختلف حوزه ساخت و ساز و همچنین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساخت و ساز کشور از یازدهم تا چهاردهم مهر  با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود؛ جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

کد مطلب: ۸۵۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان؛ در این نمایشگاه بیش از 120 شرکت از جمهوری اسلامی ایران و نمایندگانی کشورهای چین، ترکیه و... نوین ترین و پیشرفته‌ترین طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های خود را در سه حوزه (تکنولوژی های نوین، سازه ها و نماها)، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

علیرضا آموخته مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان گفت: در این نمایشگاه انواع طرح‌ها و پروژه‌های سبک‌سازی ساختمان، مجتمع‌سازی، انواع سازه‌های فلزی، سازه‌های بتنی، سازه‌های پیش‌ساخته ، فنی مهندسی، نظارت، طراحی و دکوراسیون داخلی، ساختمان‌های هوشمند، بهینه‌سازی انرژی، درب و پنجره، آسانسور، پله برقی و بالابر ها، پروفیل و آلومینیوم، عایق‌های حرارتی و صوتی، تهویه و تاسیسات ساختمانی، لوله و پلیمر، کاشی و سرامیک ، شیرآلات، تجهیزات و طرح‌های نوین ساختمانی ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان همچنین؛ انبوه‌سازان، تعاونی‌های ساختمانی، نشریات ساختمانی، مشاوران ساختمانی، شرکت‌های برق ساختمانی، شرکت‌های سیمانی و بتن و شرکت‌های نماسازی و در و پنجره و صنایع مرتبط از استان های مختلف کشور از جمله استان های تهران، البرز ، کرمان ، هرمزگان، مشهد، اصفهان، یزد، فارس،تبریز، مرکزی و خراسان جنوبی حضور و مشارکت دارند.

آموخته افزود: برگزاری چند همایش و نشست علمی، آموزشی با حضور مهندسان، صاحبنظران و استادان دانشگاه‌ها و مقامات مرتبط برخی از برنامه‌های جانبی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان است.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی‌ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت‌های روز این صنعت در ایران و جهان، توسعه و گسترش سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و ساختمان‌سازی کشور، اشتغالزایی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت‌های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان و عمران برگزار می‌شود.

مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان در ادامه گفت: شکی نیست که امروزه صنعت ساخت و ساز یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشوری محسوب می‌شود و با توجه به تولید صنعتی، نه تنها شاخص‌های پایه یعنی منابع، زمان و کیفیت مدیریت می شود، بلکه شاخص‌های اساسی نظیر ایمنی، پایداری و مصرف بهینه انرژی نیز تحقق می‌یابد؛ لذا در این نمایشگاه تلاش شده است تا زمینه توجه و توسعه تکنولوژی های ساختمانی فراهم شود.

عــلاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره : 36633939-031 و یا 36629096-031 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار