معاون مرکز ملی فرش: تبلیغات عاملی مؤثر در بازاریابی است
تهران (پانا) - معاون مرکز ملی فرش بر موضوع تبلیغات بهعنوان عاملی مؤثر در بازاریابی تأکید میکند و میگوید با همکاری سازمان توسعه تجارت اختصاص بودجه تبلیغات و اعزام هیات های تجاری وارد مراحل اجرائی خواهد شد.
مجتبی فیضالهی، معاون مرکز ملی فرش در نشست هماندیشی تجارت فرش دستباف ایرانی در کشورهای خارجی که در دومین روز برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف برگزار شد اظهار کرد: در فروردین سال جاری بحث برگزاری نمایشگاه فرش مطرح و با فعالیتهایی که با همکاری وزارت امور خارجه و اتحادیههای مرتبط با تولید و صادرات فرش دستباف برگزار شد زمینه برگزاری این نمایشگاه فراهم گردید.
وی افزود: برای برگزاری این نشست هم اندیشی تجارت فرش ۷۰ نفر از تجاری که به نوعی در کار تجارت و بازاریابی فرش هستند به این نشست دعوت شدهاند و این امیدواری وجود دارد که دستاوردهای این نشست بتواند مشکلهای این هنر و صنعت را بهدرستی رصد کند و از تضارب آراء حاصل از آن بتوان راهکارهای اجرائی برای بهبود وضع تولید و صادرات فراهم کرد.
فیض الهی با تأکید بر ضرورت تبلیغات بهعنوان عامل مهم و تأثیرگذار در بازاریابی اظهار کرد: بهمنظور انجام تبلیغات و اعزام هیات های تجاری قدمهای مبارکی برداشته شده و بودجههایی نیز به این منظور اختصاص یافته است که با قول مساعد آقای خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت اختصاص آن وارد مراحل اجرائی خواهد شد.
ارسال دیدگاه