همکاری میان بخشی، رمز عبور موفقیت‌آمیز از زمستان است

تهران (پانا) - معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت همکاری میان بخشی، رمز عبور موفقیت‌آمیز از فصل زمستان است.

کد مطلب: ۱۵۰۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
همکاری میان بخشی، رمز عبور موفقیت‌آمیز از زمستان است

«سعید توکلی» در نخستین نشست ویدئوکنفرانسی با مدیران عامل و ارشد شرکت‌های گاز استانی، پالایشگاه‌ها و مناطق عملیاتی خاطرنشان‌کرد: شرکت ملی گاز ایران مهم‌ترین، چابک‌ترین و دغدغه‌مندترین شرکت خدمت‌رسان کشور با رویکردی ملی و نگاه به‌سوی آینده است.

وی ادامه‌داد: وزیر نفت با انتصاب یکی از کارکنان شرکت ملی گاز به سمت مدیرعاملی، اعتماد وزارتخانه به بدنه شرکت ملی گاز ایران را نشان داد و به طور طبیعی پاسخ این اعتماد، تلاش بیشتر به‌منظور تامین پایدار گاز و خدمت‌رسانی مطلوب است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به زمستانی که در راه است، خاطرنشان کرد: هیچ عاملی به‌اندازه همکاری بین‌بخشی بین ستاد، پالایشگاه‌ها، انتقال و توزیع نمی‌تواند به ما در عبوری آرام از زمستان پیش رو کمک کند.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، نگاه ملی و کلان‌نگر سبب می‌شود با درک شرایط، موقعیتی مناسب را با کمترین محدودیت در گازرسانی به صنایع، برای آن‌ها فراهم کنیم.

توکلی افزود: در این میان، نگاه شرکت‌های گاز استانی نیز باید نگاهی کلان و همسو با کمک به کشور و منافع ملی باشد و این نگاه کلان می‌تواند موفقیت شرکت ملی گاز ایران و مجموعه تأمین‌کننده انرژی را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه باید با درک واقعیت‌های موجود، پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم، خاطرنشان کرد: درواقع با به‌کارگیری مهارت‌ها، استعدادها و منابع لازم، به‌ویژه در حوزه سرمایه انسانی، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که حرکت به‌سوی آینده‌ای مطلوب را به طور جهشی در چشم‌انداز خود داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار