سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی خبر داد؛

افتتاح ۷۹ پروژه تعاون روستایی در هفته دولت امسال

تهران (پانا) - سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت به مناسبت هفته دولت امسال، ۷۹ پروژه تعاون روستایی در سطح کشور با اعتبار ۱۴۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۷۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۷۹ پروژه تعاون روستایی در هفته دولت امسال

به گزارش سازمان مرکزی تعاون روستایی، منوچهر توسلی افزود: در مجموع ۷۹ پروژه در هفته دولت توسط سازمان تعاون روستایی و با همت شبکه تعاونی های تحت پوشش در سطح کشور مورد بهره برداری قرار می گیرد که افتتاح انبارهای فنی و مکانیزه، آزمایشگاه و خط تولید خوراک دام از اهم پروژه‌های هفته دولت این سازمان خواهد بود.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار کرد: گسترش زیر ساخت های بخش کشاورزی یکی از برنامه های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سطح کشور است که از مصادیق عملیاتی شدن این هدف رشد سالیانه واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی و انبارهای فنی و مکانیزه توسط شبکه تعاونی های تحت نظارت با راهبری این سازمان در سطح کشور بوده است.

وی تصریح کرد: در صورت تامین مالی و اختصاص تسهیلات به تعاونی ها که روستاییان سهامداران اصلی آنها هستند بر اساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی این سازمان می تواند در تحقق سند ملی توسعه تعاون و همچنین توسعه روستایی نقشی اثرگذار ایفا کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار