دعوت از صاحب‌نظران و فعالان حوزه هوش مصنوعی کشور جهت همکاری

تهران (پانا) - فرانگران نوین، یکی از بزرگترین انجمن‌های بخش خصوصی کشور با محوریت صنعت، تجارت و گردشگری از تمامی صاحب‌نظران و شر‌کت‌های فعال و مجریان حوزه هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال دعوت به عمل آورد تا طرح‌ها و برنامه‌های خود را جهت بهره‌برداری در بیزینس سنتر فرانگران به دبیرخانه این مرکز ارائه کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۶۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از صاحب‌نظران و فعالان حوزه هوش مصنوعی کشور جهت همکاری

به گزارش روابط عمومی باشگاه بزرگان صنعت و کسب و کار ایران، فرانگران نوین با تأکید بر هم‌افزایی میان کسب‌وکارهای مختلف و بهره‌برداری از تخصص‌های اعضای خود، توانسته ضمن دست‌یابی به موفقیت‌های چشمگیر در زمینه‌هایی همچون تجارت، فناوری اطلاعات و خدمات نوآورانه در عرصه تولید و صنعت نقش مؤثری را ایفا کند‌.

در این راستا فرانگران نوین در نظر دارد تا نوآوری‌ها و همکاری‌های تجاری خود را در فضایی چندمنظوره، نوین، خاص و دوستدار طبیعت به مساحت بیش از ۲۰۰۰ متر مربع در مرکز تجاری پاژ مشهد مقدس، با نام بیزینس سنتر فرانگران، راه‌اندازی کند.

در این مرکز به‌منظور تقویت هم‌افزایی و افزایش بهره‌وری برندها و شرکت‌های عضو فرانگران و با بهره‌گیری از جدیدترین متد معماری دفاتر کار تخصصی و همچنین فناوری‌های نوین مهندسی سازه در دنیا طراحی شده است و به‌عنوان مرکزی برای نوآوری، کارآفرینی و توسعه تجارت بین‌المللی در زیست بوم فرانگران قابل بهره‌برداری است.

از دیگر فضاهای این دفتر می‌توان به دفاتر مذاکراتB2B، دفتر جلسات و نشست‌های تخصصی و سالن همایش چند منظوره، جهت بهره‌مندی اعضای فرانگران اشاره کرد.

بر این اساس با توجه به اهمیت هم افزایی در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی در فرانگران و نقش الگویی بیزینس سنتر در سطح ملی و فرا منطقه‌ای، تمامی فرایندها و مناسبات این مرکز می‌بایست با بهره‌مندی از دانش روز فناوری‌های پیشرفته دیجیتال و هوش مصنوعی مدیریت و راهبری شوند.

فرانگران نوین به دنبال راهکارهای نوآورانه‌ای است که بیزینس سنتر را به مرکزی هوشمند، آینده‌نگر و پیشرو در سطح ملی و منطقه‌ای با استفاده از دانش بومی و ایرانی تبدیل نموده و جایگاهی همراه با اطمینان و تعهد، برای فرهیختگان، کارآفرینان و صنعتگران میهن عزیزمان فراهم آورد.

در این راستا از تمامی صاحب‌نظران و شر‌کت‌های فعال و مجریان حوزه هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال دعوت به عمل می‌آید تا طرح‌ها و برنامه‌های خود را جهت بهره‌برداری در این مرکز به دبیرخانه فرانگران ارائه کنند.

از جمله محورهای طرح‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادات جهت همکاری با بیزینس سنتر فرانگران می‌توان به مواردی مثل اتوماسیون فرآیندهای اداری و مدیریت منابع انسانی، تحلیل داده‌ها و ارائه پیش‌بینی‌های تجاری، هوشمندسازی زیر ساخت‌ها و خدمات مرکز بهبود تجربه مشتریان و کاربران ،سیستم‌های پشتیبانی تصمیم‌گیری ، بهینه‌سازی عملیات و فرآیندها با استفاده از هوش مصنوعی ، طراحی المان‌های تعاملی از جمله آینه‌های هوشمند و نورپردازی محیطی تعاملی و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز بر اساس اینترنت اشیاء   IOT  اشاره کرد.

فرانگران نوین به‌عنوان یکی از بزرگترین انجمن‌های بخش خصوصی کشور با محوریت صنعت، تجارت و گردشگری، مجموعه‌ای از برندها و شرکت‌های برجسته در سطح ملی و بین‌المللی را در بر می‌گیرد.

گفتنی است ؛ علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌ها و پیشنهادات خود را با مشخص نمودن محور فعالیت‌ها، تا تاریخ پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ به پست الکترونیک دبیرخانه فرانگران نوین به آدرس  Info@faranegaran.com ارسال نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر جزئیات بیزینس سنتر و مشاهده تصاویر این مرکز، می‌توانید به وب‌سایت فرانگران به نشانی www.faranegaran.com مراجعه فرمایید.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار