با استقبال محرابیان؛

علی آبادی به عنوان وزیر نیرو کار خود را آغاز کرد

تهران (پانا) - عباس علی‌آبادی پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، فعالیت خود را به عنوان وزیر نیرو دولت چهاردهم به صورت رسمی آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
علی آبادی به عنوان وزیر نیرو کار خود را آغاز کرد

عباس علی آبادی پس از کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی با استقبال رسمی "علی اکبر محرابیان"، وزیر پیشین نیرو و سایر مدیران ارشد حوزه ستادی در ساختمان حوزه ستادی وزارت نیرو حاضر شد.

در این مراسم که در محل دفتر وزیر نیرو برگزار شد، علی آبادی ضمن عرض خسته نباشید به مدیران و کارکنان صنعت آب و برق گفت: در روزهای گذشته و پس از معرفی اسامی وزرای پیشنهادی، حمایت‌های زیادی از سوی مدیران، کارکنان و کارشناسان صنعت آب و برق از اینجانب صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

وزیر نیرو در ادامه به سوابق خود در صنعت آب و برق اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: وزارت نیرو خانه من است و سال‌ها در این وزارتخانه کار کرده‌ام و با برگزاری ساعت‌ها جلسه در خصوص مسائل مختلف این صنعت، بحث و بررسی انجام داده‌ام.

وی با تأکید بر ضرورت همگرایی و هم افزایی برای توفیق در پیشبرد اهداف وزارت نیرو اضافه کرد: همان‌طور که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز بیان شد، شرط موفقیت وزارت نیرو در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف، همکاری همه دستگاه‌ها با وزارت نیرو است که‌ امیدواریم در دوره جدید این همراهی و همکاری در بهترین حالت خود استمرار داشته باشد.

علی آبادی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: جنس کار و فعالیت‌های وزارت نیرو با فعالیت‌های جناحی و دسته‌بندی‌های سیاسی متفاوت است، در دوره‌های گذشته نیز همیشه وزارت نیرو یک دست بوده و در دوره جدید نیز همه باید تلاش کنیم برای پیشبرد اهداف و خدمتگزاری به مردم یک دست و هماهنگ پیش برویم.

در ادامه این جلسه علی اکبر محرابیان با خیرمقدم به وزیر جدید نیرو و آرزوی توفیق برای او در خدمتگزاری به مردم گفت: معمولاً رأی اعتماد نمایندگان به وزرا لب مرزی است، اما آقای علی آبادی موفق شدند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بسیار بالایی بگیرند که این اتفاق یک فرصت بسیار ارزشمند برای استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها تلقی می‌شود.

وزیر نیرو در دولت سیزدهم ادامه داد: آقای علی آبادی سابقه بسیار زیاد و ارزشمندی در صنعت آب و برق دارند که بدون شک تضمینی برای موفقیت‌ایشان در اجرای برنامه‌ها و اهداف خواهد بود.

وی با ارزشمند توصیف کردن فرصت خدمتگزاری به مردم در وزارت نیرو اظهار داشت: همه کارکنان و مدیران صنعت آب و برق آماده هستند تا با حداکثر توان در خدمت دولت جدید به وزیر جدید نیرو کمک کنند.

محرابیان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطر شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت بیان کرد: آیت الله رئیسی در اجرای برنامه و پروژه‌های صنعت آب و برق در سه سال گذشته نقش کلیدی داشت وامید می‌رود دکتر پزشکیان نیز با حمایت‌های ویژه خود از وزارت نیرو در دوره جدید، نقش مؤثری در پیشرفت صنعت آب و برق ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار