پروازهای همدان به نجف و مشهد از ۲۵ مرداد آغاز می‌شود

تهران (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: پس از پیگیری‌های مستمر و با همدلی و همراهی بین مسوولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سرانجام پروازهای فرودگاه همدان به عتبات عالیات و مشهد کلید خورد و نخستین پروازهای دوسویه در مسیر همدان-نجف و همدان-مشهد از ۲۵ مرداد برقرار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پروازهای همدان به نجف و مشهد از ۲۵ مرداد آغاز می‌شود

سید مجتبی حسینی اظهار کرد: پس از انجام موفقیت آمیز پروازهای حجاج به بیت الله‌ الحرام برقراری پروازهای فرودگاه به عتبات عالیات نیز پیگیری شد که امروز به سرانجام رسید.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نخستین پرواز ویژه اربعین حسینی از روز پنجشنبه ۲۵ مرداد از فرودگاه بین المللی همدان به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در همان روز پروازهای دوسویه فرودگاه همدان و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس نیز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروازها توسط شرکت هواپیمایی آوا انجام می‌شود، تاکید کرد: جزئیات نحوه خرید بلیت و همچنین ساعات پرواز در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: قیمت پروازهای مسیر همدان- نجف و بلعکس ویژه اربعین ۱۰ میلیون تومان برای رفت و برگشت نرخ گذاری شده است.

وی خاطرنشان نشان کرد: این اتفاق مبارک با حمایت و همراهی های استاندار و نمایندگان محترم مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی رقم خورده است و همچنین دنبال سایر پروازهای فرودگاه همدان نیز هستیم.

فرودگاه بین المللی همدان با قدمتی ۸۰ ساله و داشتن بلندترین برج مراقبت فرودگاه‌های کشور، امکان فرود و پرواز هواپیماهای پهن پیکر را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار