۲۰ جرثقیل فوق سنگین و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی وارد چرخه حمل‌ونقل کشور شد

تهران (پانا) - برای نخستین‌بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ جرثقیل‌ فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تنی خدمات لجستیک و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وارد چرخه حمل و نقل کشور شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
۲۰ جرثقیل فوق سنگین و ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی وارد چرخه حمل‌ونقل کشور شد

آیین تحویل و آغاز به کار جرثقیل‌های سنگین خدمات لجستیک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران امروز - پنجشنبه چهارم مردادماه - برگزار شد. این برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که جرثقیل‌های سنگین تامین و به کارگیری می‌شود.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین با بیان اینکه بهره‌برداری از ۲۰ جرثقیل فوق سنگین ۵۰، ۵۵ و ۹۰ تن در کشور بی‌نظیر است، گفت: در کنار آن ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی جدید تهیه شده است و این شرکت توانسته رشد خوبی در این زمینه ها داشته باشد.

امیدحسین ابیانه نظری اظهار کرد: شرکت انبارهای عمومی دارای ۱۴ شرکت زیر مجموعه این سازمان با ۶۰ سال قدمت است و در این مدت تجهیزات خوبی مانند لیفتراک ساخت داخل برای آن تهیه شده بود و در این زمینه جلو هستیم.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۰۰ لیفتراک به مجموعه این شرکت اضافه شد و امروز ۲۰ جرثقیل فوق سنگین وارد چرخه حمل و نقل می شود که در کشور بی‌نظیر است.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افزود: تهیه ۱۲ تجهیز آتش‌نشانی جدید اقدام مهم دیگری است و اگر تجهیزات باشد همکاران ما می‌توانند خدمات بهتری ارائه بدهند که این مساله عایدی درآمد بهتری نیز دارد.

ابیانه خاطرنشان کرد: پارک لجستیکی در حال طی کردن فرایند شکل‌گیری است و نویدی برای آغاز حرکت جدی و اساسی که ماموریت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی است، به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه ماموریت اصلی ما لجستیک کشور است و در هیچ کجا مانند انبارهای گمرکی نمی‌تواند لجستیک کشور را تامین کند، یادآورشد: در این مدت تناژ صادرات حدود ۸ درصد و واردات ۶ درصد افزایش پیدا کرده است. در این بخش همکاران ما توانسته‌اند نزدیک به ۲۰ درصد از این حجم را مدیریت کنند، یعنی ۲.۵ برابر آنچه که در توسعه کشور صورت گرفته، توسط مجموعه انبارهای عمومی جذب شده است.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران اضافه کرد: کریدور شمال به جنوب یکی از موارد مهمی است که باید در آینده دنبال شود. ما باید در مجموعه کاسپین حضور پیدا کنیم چرا که اگر وجود نداشته باشیم حلقه وصل حمل و نقل از بین خواهد رفت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار