مدیرعامل هما:

کمترین میزان تأخیر پروازهای حج ایران‌ایر امسال رقم خورد

تهران (پانا) - مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت حج ۱۴۰۳ کم تأخیرترین عملیات ایران ایر در دهه‌های گذشته در حوزه حج بود که نتیجه کار تیمی و تغییراتی است که در مدل مدیریت پروازهای حج داده شد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کمترین میزان تأخیر پروازهای حج ایران‌ایر امسال رقم خورد

به گزارش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، شمس الدین فرزادی پور در نخستین نشست شورای برنامه ریزی بعثه رهبر معظم انقلاب و سازمان حج و زیارت پس از عملیات حج سال جاری به انجام پروازها با کمترین تاخیر اشاره کرد و گفت: حج ۱۴۰۳ آرام‌ترین و کم تاخیرترین عملیات ایران ایر در دهه‌های گذشته در حوزه حج بود که نتیجه کار تیمی و تغییراتی است که در مدل مدیریت پروازهای حج داده شد.

در این جلسه، «محمد محمدی بخش» رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل ایران ایر نیز درباره برنامه ریزی‌های انجام شده برای پروازهای اربعین، عتبات عالیات و سفرهای عمره به تبادل نظر پرداختند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر حفظ شان زائران در پروازهای حج، به ابراز محبت و رضایت حجاج از خدمات ارائه شده بر طبق نظرسنجی‌ها اشاره کرد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از تدابیر انجام شده برای رفت و برگشت زائران تشکر و قدردانی کرد.

همچنین افزایش درخواست‌ها برای سفرهای هوایی در اربعین از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت نیز از خدمات مجموعه هواپیمایی در انتقال و بازگرداندن حجاج تقدیر و آن را نتیجه کار و تلاش جهادی و موفقیت این مجموعه در سایه تحریم‌های ظالمانه توصیف کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار