مدیرعامل توانیر خبر داد:

افزایش ۴ هزار مگاواتی مصرف برق در کشور

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با اشاره به اوج مصرف ٧٧ هزار و ۵۱۴ مگاواتی شبکه برق کشور که یک رکورد تازه در این زمینه محسوب می شود، گفت این میزان، معادل مصرف برق سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی است.

کد مطلب: ۱۴۸۷۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۴ هزار مگاواتی مصرف برق در کشور

به گزارش توانیر، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: افزایش با این شدت مصرف برق که در پی استفاده نادرست از وسایل سرمایشی ایجاد می شود، به شبکه های برق فشار زیادی وارد می کند.

وی ادامه داد: در عین حال که همکاران ما در بخش های مختلف تلاش می کنند تا برق با بهترین کیفیت و به صورت پایدار به تمام نقاط کشور به ویژه نواحی گرمسیری جنوبی برسانند، همراهی مردم به طور قطع مکمل خوبی برای تلاش های بی وقفه صنعت برق در خدمت رسانی به همه مشترکان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، امسال علاوه برای پاداش‌ها، وزارت نیرو و شرکت توانیر اعلام کردند ۸۰ میلیون جایزه هم به مشترکان خواهند داد. برای این منظور پویشی با نام «با انرژی» راه‌اندازی شده است که مشترکان با مراجعه به این پویش می‌توانند از جوایز آن شامل ۳۰۰ دستگاه خودرو، کمک خرید لوازم‌خانگی، کمک خرید لوازم الکترونیکی و اینترنت برخوردار شوند.

پاداش مدیریت مصرف در سال جاری برای «همه مناطق تا نصف الگو»، با نرخ ۲ هزار تومان به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف و «بیش از نصف الگو تا الگو» با نرخ یک‌هزار و ۵۰۰ تومان به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف پاداش برای مشترکان محاسبه می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار