وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تحویل ۵۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن به مردم

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طول فعالیت دولت سیزدهم افزایش ۱۰ میلیون تُنی در ترانزیت رقم خورد، گفت بهره‌برداری از خطوط اصلی ریلی نسبت به دوره متناظر در دولت گذشته افزایش ۲۲۵ درصدی داشته است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
 تحویل ۵۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن به مردم

مهرداد بذرپاش در نشست خبری مشترک اعضای دولت سیزدهم که در ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم حجم ترانزیت کشور ۵.۶ میلیون تن بود که در سال ۱۴۰۲ به ۱۶.۳ درصد که رشد ۱۰.۷ میلیون تنی را نشان می‌دهد

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ترانزیت ریلی و جاده‌ای نیز نسبت به ابتدای دولت سیزدهم رشد ۱۹۱ درصدی داشته که نشان از وضعیت مطلوب در این بخش است.

وی به ترانزیت جاده‌ای اشاره کرد و افزود: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم حجم ترانزیت جاده‌ای ۴.۷ میلیون تن و در سال ۱۴۰۰ این رقم به ۹.۳ میلیون تن رسید. در سال ۱۴۰۱هم همین رقم را شاهد بودیم، اما در سال گذشته با رشدی مطلوب همراه بود و حجم ترانزیت جاده‌ای کشور به ۱۴.۷ میلیون تن رسید.

۵۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است

بذرپاش تصریح کرد: از یک میلیون قطعه زمینی که قرار بود در طرح نهضت ملی مسکن واگذار شود، حدود ۶۰۰ هزار قطعه واگذار شده است.

وزیر راه و شهرسازی به جزئیات طرح نهضت ملی مسکن اشاره و بیان کرد: در دولت سیزدهم ساخت دو میلیون و ۶۷۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده که ۵۶۰ هزار واحد مسکونی تحویل مردم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار