مدیرکل دفتر هوشمندسازی و دادهکاوی راهآهن اعلام کرد؛
عرضه بلیت توسط ۲ هزار آژانس مسافری و ۲۵ سایت اینترنتی
تهران (پانا) - مدیرکل دفتر هوشمندسازی و دادهکاوی راهآهن گفت حدود ۲۰۰۰ آژانس مسافری ریلی و ۲۵ سایت اینترنتی به صورت وب سرویس، بلیت به مردم عرضه میکنند.
![عرضه بلیت توسط ۲ هزار آژانس مسافری و ۲۵ سایت اینترنتی](https://cdn.pana.ir/thumbnail/RCX2FWeb2TCL/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHeRxuu7MRlIAsAIKXaKdntA,,/%D8%B1%D8%A7%D9%87+%D8%A2%D9%87%D9%86.jpg)
به گزارش روابط عمومی شرکت راه آهن، سعید حسنزاده مدیرکل دفتر هوشمندسازی و دادهکاوی راهآهن گفت: شرکت راهآهن فروش بلیت قطارهای مسافری را به صورت پیشفروش انجام میدهد و بخشی که باقی میماند به تدریج به مردم فروخته میشود.
وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ آژانس مسافری ریلی و ۲۵ سایت اینترنتی به صورت وب سرویس، بلیتها را به مردم عرضه میکنند.
حسن زاده اظهار کرد: به طور کلی در ایام پیک برای گرفتن بلیت، آژانسها از وبسایتها جلوتر هستند و طبیعی است شخصی که از طریق وبسایت اقدام میکند از آژانس عقب میماند.
وی یادآور شد: برای سامان دادن به این موضوع و رعایت عدالت، راهآهن تصمیمی اتخاذ کرد که همه بلیتها در ساعت اول از طریق وبسایتها ارائه شود و بعد از گذشت چند ساعت آژانسها وارد شده و بلیتهای باقیمانده را توزیع کنند.
مدیرکل دفتر هوشمندسازی و دادهکاوی راهآهن گفت: هر چند در دقایق اولیه، بلیت مسیرهای پرتقاضا به فروش رفت اما تجربه بسیار خوبی هم از نظر فنی و هم از نظر رعایت عدالت در فروش بلیت، در اندازه توان شرکت راهآهن بود.
ارسال دیدگاه