تست گیت‌های الکترونیک گذرنامه فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد 

تهران (پانا) - مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام بهسازی و هوشمندسازی ترمینال۱ فرودگاه امام خمینی(ره) گفت همزمان با هفته فراجا تست گیت‌های الکترونیک گذرنامه فرودگاه امام(ره) با هدف تسهیل در تردد مسافران و کاهش ایستایی در ترمینال ۱ انجام شد و این فرآیند ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تست گیت‌های الکترونیک گذرنامه فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد 

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از تست گیت‌های الکترونیک گذرنامه(E-Gate) در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: درصدد هستیم تمامی گیت‌های گذرنامه در شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) الکترونیکی شود و در این راستا در آستانه هفته فراجا با حضور افشین جان پرور فرمانده گذرنامه فرودگاه امام خمینی(ره) تست کانتر E-Gate گذرنامه انجام شد.

چلندری افزود: با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن این فرآیند، سرعت کنترل گذرنامه مسافران افزایش می‌یابد و ایستایی به حداقل می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح‌های توسعه‌ای به سرعت در حال پیگیری است، به مرور نیز افزایش می‌یابد و در ماه‌های آینده شاهد تغییرات مثبت در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خواهیم بود.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار کرد: در راستای هوشمندسازی شهر فرودگاهی بهسازی ترمینال ۱ که بین المللی است در دستور کار قرار دارد و یکی از آیتم‌ها،‌ همین گذرنامه است تا نیازی به حضور افسر گذرنامه پشت کانتر نباشد و استفاده از نیروی انسانی کاهش یابد.

چلندری تأکید کرد: این موضوع در مرحله تست و سنجش قرار دارد و باید به تأیید فراجا برسد که همزمان با هفته نیروی انتظامی، فعلا تست کانتریک گیت در ترمینال ۱ انجام شد.

وی یادآور شد: تلاش می‌شود پس از طی کلیه مراحل مربوطه، کنترل گذرنامه با حداقل معطلی با هدف تسهیل در تردد مسافران و به نحو احسن انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار