نخستین کنگره بین‌المللی منشور اخلاقی حسابرسی در ایران برگزار شد

تهران (پانا) - نخستین کنگره بین المللی منشور اخلاقی حسابرسی در ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین کنگره بین‌المللی منشور اخلاقی حسابرسی در ایران برگزار شد

نرگس عباسی، دبیر کنگره بین‌المللی منشور اخلاقی حسابرسی در ایران گفت: اخلاق‌مداری صرفا منوط به جامعه حسابداران نیست و تلاش بر این است تا با همکاری‌های بیشتر بتوان این فضلیت اخلاقی و اخلاق‌مداری را بیشتر و فراتر در جامعه و در کسب و کارها ترویج داد.

وی اظهار کرد: خدا را شاکرم که امروز شاهد استقبال بی نظیر و کم نظیر از سوی شرکت کنندگان بودیم و برخلاف تصور، تعداد قابل توجهی برای شرکت در این کنگره تشریف فرما شدند که به انصاف جای قدردانی و تشکر دارد.

دبیر کنگره منشور اخلاقی در ایران تصریح کرد:‌ تمامی تلاش و جدیت ما بر این است تا بتوانیم مبحث اخلاق و اخلاق مداری را در جامعه حسابداران و حسابرسان مالی به نحو صحیح آموزش دهیم چرا که لازمه کار هر حسابرسی در درجه اول امانت داری و رعایت اخلاق حرفه ای است که بسیار در این کنگره به آن تاکید شد.

وی ادامه داد: وقتی تیم رسانه از حضار در سالن نظرسنجی به عمل آوردند برایم بسیار خوشحال کننده بود که همگی عزیزان از این کنگره رضایت کافی داشتند و البته که اعلام این نکته به ما، کار و هدفمان را در مسیر پیش رو منسجم تر و متمرکر تر خواهد کرد.

عباسی اولین عضو ایرانی EAI به حضور استاد آدریانو کنسلاری رئیس کمیته هیات تشخیص صلاحیت اعضای منطقه ای اشاره کرد و گفت: جا دارد از این تریبون بار دیگر حضور سبز سخنران بین المللی جناب آقای کنسلاری در کشورمان را خیرمقدم بگویم و خوشحالم که ایشان صحبت ها و مطالب بسیار مفیدی را برای حضار بازگو کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار