کدام خودروهای داخلی بیشترین افزایش قیمت را در دو روز گذشته داشته‌اند؟

تهران (پانا) - در روزهای اخیر با بالا رفتن قیمت دلار، خودرو‌های داخلی با افزایش قیمت روبه‌رو بوده و به گفته یکی از نمایشگاه‌داران خودرو این روزها به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کدام خودروهای داخلی بیشترین افزایش قیمت را در دو روز گذشته داشته‌اند؟

قیمت برخی از خودروهای داخلی در دو روز گذشته تا 4 درصد با افزایش قیمت رو به رو بوده که متاثر از افزایش نرخ دلار در بازار بوده است.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که قیمت خودروی داخلی در دو روز گذشته با افزایش قیمت 1 تا 4 درصدی روبه‌رو بوده و این مهم بی‌تأثیر از نوسانات بازار ارز نیست. در دو روز گذشته خودروی تارا‌ دنده‌ای با بیشترین تغییر قیمت و افزایش 4 و نیم درصدی در بازار با مبلغ 455 میلیون تومان خرید و فروش شد. بعد از خودروی تارا، دنا و پژو 207 دنده‌ای با بیش از 3 درصد افزایش قیمت در بازار خرید و فروش شده‌اند.

مهران اکبری یکی از نمایشگاه‌داران خودرو در تهران در گفت‌وگو با پانا با اشاره به تأثیرگذاری بالا رفتن قیمت دلار بر افزایش قیمت خودروی داخلی در این روزها، گفت: «تحریم‌هایی که درگذشته وجود داشته باعث شده این روزها تولید و عرضه خودروی داخلی از میزان تقاضای جامعه عقب بیافتد و در نتیجه با کمترین جابه‌جایی در قیمت دلار شاهد افزایش قیمت ناگهانی خودروی داخلی هستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار