برگزاری نمایشگاه بانک، بورس و بیمه در هفته آینده

تهران ‌(پانا) - یک کارشناس مسکن، برگزاری نمایشگاه بانک، بورس و بیمه را فرصت مغتنمی برای تعامل فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران با مشتریان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه بانک، بورس و بیمه در هفته آینده

محمدرضا قنبرطلب، با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2022) از 25 تا 28 مهرماه در کیش برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این رویداد رویکردهای اقتصادی دولت در عرصه‌های تخصصی بانک، بورس، بیمه و شرکت‌های سرمایه‌گذاری تبیین می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای ارائه دهنگان خدمات مالی، پولی، بیمه ای و بازار سرمایه به سرمایه گذاران و مشتریان است که با مشارکت تصمیم سازان و فعالان این بازارها برگزار خواهد شد.

قنبرطلب، ادامه داد: کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی محسوب می‌شود و یکی از مهمترین ویژگی‌های آن تعامل بخش دولتی و خصوصی به طور همزمان است که ضمن تسهیل امور، فضای آزاد گفت و گوی بدون واسط مشتریان و فعالان اقتصادی را فراهم می‌آورد.

این کارشناس مسکن، تاکید کرد: در شرایط تحریم، برگزاری این نمایشگاه باحضور مشارکت کنندگان داخلی و خارجی می تواند به تعاملات اقتصادی شرکت ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار