حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی صندوق نوآوری ریاست‌جمهوری بر غنای نمایشگاه اگروفود افزود

تهران (پانا) - رئیس ستاد برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه صنایع کشاورزی،‌ مواد غذایی و صنایع وابسته می‌گوید حضور کم‌نظیر شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری همچون همیشه بر غنای نمایشگاه اگروفود افزود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی صندوق نوآوری ریاست‌جمهوری بر غنای نمایشگاه اگروفود افزود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود)، لادن ملکی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه گفت: پس از تعدیل محدودیت ها و ملاحظات ناشی از شیوع کووید 19؛ امسال نمایشگاه ایران آگروفود از استقبال بسیار بالای تولیدکنندگان، برخوردار شد.

وی اضافه کرد: در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه بسیاری از صاحبان صنایع، تولیدکنندگان، تجار و فعالان این صنعت در نمایشگاه حضور یافتند و ضمن آشنایی با آخرین پیشرفت های واحدهای تولیدی و خدماتی صنعت غذایی و کشاورزی؛ با آنها وارد گفتگو شدند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه تاکید کرد: حضور مجدد تشکل ها و انجمن های فعال صنایع غذایی با اعضای زیر مجموعه خود، بطور اخص انجمن ارگانیک ایران و انجمن ماشین سازان صنایع غذایی ایران آن هم بصورت گروهی و در سالن های اختصاصی، از ویژگی های نمایشگاه امسال بود.

خانم ملکی خاطر نشان کرد: حضور کم نظیر شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری همچون همیشه بر غنای این نمایشگاه افزود.

وی گفت: یکی دیگر از ویژگی های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود) حضور چشمگیر شرکت های خارجی بود که با تلاش های بی وقفه برگزار کننده محقق شد و بیش از 95 شرکت از 17 کشور خارجی در نمایشگاه حضور یافتند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود اضافه کرد: حضور این حجم از شرکت های علاقمند در نمایشگاه امسال، نوید تحولات قابل توجه در رشد تولید مواد غذایی و صادرات محصولات ایرانی به دیگر کشورها و افزایش تعداد قراردادها و همکاری های گسترده در بازار را می دهد.

در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود)؛ بیش از 570 شرکت داخلی و 95 شرکت خارجی نوین ترین تولیدات، صنایع ، تجهیزات و ماشین آلات خود را عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

در این نمایشگاه 17کشور« اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان ، برزیل، بلاروس، بلژیک، ترکیه، تونس ، دانمارک، روسیه، سوئیس، عمان، سوریه، فرانسه، هلند و هند حضور داشتند.

معرفی توانمندیها و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود) بود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود) پس از چهار روز برگزاری و استقبال مخاطبان به کار خود پایان داد، نمایشگاهی که سرآغاز رونق تولید واحدهای صنعتی کشاورزی و مواد غذایی کشور را در پی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار